megh Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Har mye kynnere om dagen. Men de er ikke vonde, bare ubehagelig. Men jeg har hatt litt magesmerter ved siden av. Nede i magen. Som kommer i tak og gir seg. Men da er ikke magen stram. Noen som har hatt liknende? Jeg fødte i uke 37 sist, men 34 er jo litt tidlig. Sist gang startet jeg med vannavgang, så vet ikke hvordan fødsel med tier starter...
litensprell<3 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Jeg e også i uke 34 i dag, og har også mye kynnere. Spesielt hvis jeg går over 20 meter om ganger, bøyer meg ned eller ruller meg ut av sofaen.. Men dette er visst bare normalt. Har hatt veldig vondt i korsryggen, pluss masse menssmerter. Jeg er førstegang, så har ikke noe å sammenligne med. Ringte føden forrige uke, for da hadde jeg skikkelige menssmerter og vondt i ryggen, men så gikk det over utpå kvelden. Og de sa hvis jeg klarer å sove fra det, så er det ingenting å bekymre seg over. (Så sant ikke vannet går eller begynner å blø). Håper det blir bedre for deg, og at du holder ut et par uker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå