MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Hei jenter, vet ikke helt hvem av disse to jeg skal velge? Dere vet ikke om noen rimelige forhandlere som selger disse? Evt svensk/ dansk nettside? Hva slags babysele har dere kjøpt? Syns ikke babybjørn virker noe bra, dårlig støtte. Men har null erfaring i feltet....
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Eg har manduca og er kjempe fornøyd! :-) Brukte den masse når gutten var baby og har den alltid med i sekken på tur i skog og mark vis han skulle bli sliten i beina og vil ha en kvilepause på ryggen min eller sambos. Den kan jo brukast opp til 20kg :-) kjøpte min hos lotusbarn.
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2011 Bare meg som tenker på dette? Aner virkelig ikke hva jeg skal velge...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Jeg synes bæresjal er det absolutt beste de første månedene, og fra ca 4-5 mnds alder er Manduca super! Hvis du ikke liker knyting og styr kan jeg anbefale Close Baby carrier på det varmeste- det er et kjempegodt ferdigknyttet sjal, som bare strammes inn ved hjelp av to ringer=)
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2011 Takk for svar Det blir ikke altfor varmt med Manduca da, tenker sånn til lengre turer? Ellers har jeg sett at Babybjørn har en som heter comfort et el annet, men denna koster jo 1399. Dyrere enn Manduca. Men er den bra så er den kanskje verdt det. Hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå