Gå til innhold

Ikm 6.juni?? ;)

SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende nå fremover!

Er ikke lenge igjen nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei! :) Jeg har også ikm 6. juni! Har testet et par ganger allerede bare av ren nysgjerrighet, men har jo vært for tidlig naturligvis.. Hehe.. Er så kjedelig med denne ventingen! Du da? skal du vente til ikm med testingen?

Skrevet

Heisann!

Så svaret ditt nå jeg.. Så morro da også samme dagen da gitt! :D Håper det klaffer for oss begge. Har ikke testet enda, men nå som testene er på plass i skapet spørs det vel på hvor lenge de får ligge helt i fred. Går fort til onsdagen nå.. Har du fått noen tegn på noe eller?

Er oppblåst i magen, menssmerter lignende og stikninger pluss ømme pupper men det kan være tr som driver å melder sin ankomst også vet du.. Er så like tegn... Uff! Fælt å vente jaaaaa... :)

Tester du ikm dagen eller? Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til da.. hehe men vet ikke om jeg klarer.. med mindre tr har kommet da...

Skrevet

Testene mine har fått bein å gå på! Har brukt noen allerede. Hadde jo IKM i går, men testene er alle sammen blendahvite... :o( Trodde tanta kom i går da jeg fikk litt mensmurringer, men så gikk det over igjen! Er jo håp enda så lenge tanta ikke har meldt sin ankomst! Ellers ingen symptomer på meg da. Litt svimmel kanskje, stikker litt i puppene, men tror nok dette bare er innbilninger og ønskesymptomer. hehe...

Skrevet

Jeg hadde også ikm i går..men fikk 5 positive tester i forrige uke, så det kan godt hende at jeg egentlig hadde ikm tidligere :P

Lykke til, håper dere kommer over til 1.trimester de nærmeste dagene :)

Skrevet

Spennende! Kanskje jeg tør å teste snart da.. Har så mensmurringer nå at jeg var sikker på at tr kom på jobb i dag.. Hele dag har jeg følt ho var rett rundt hjørnet, men ikke enda hvertfall. Positivt det da :D Får ta det som er :P hehehe.. Føler meg litt småslapp for tiden men kan jo også være av tr så vanskelig å si....

Ikm i morgen....... men testet ikke positivt før 4 dager over ikm sist.. Da jeg ble gravid med lillegull... Så er vel det også at jeg vet det kan ta ekstra dager med kroppen min... Aaaaah! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...