Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har gjennom det meste av svangerskapet vært helt bestemt på at Kaspian er verdens fineste navn på gutten vår. Nå er gutten født, og mannen min bare greier ikke å venne seg til det navnet. Jeg blir jo også usikker da, og Marius er et alternativ vi begge syns er greit. Men nå er jeg hormonell, og syns det er supervanskeligå ta en sånn avgjørelse. Noen meninger om hvilket navn som er finest?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143289462-kaspian-eller-marius/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kaspian! Dette er et kult navn med schwung over :o)

Marius er dørgende kjedelig. Det har desverre ikke fått hvile ifred en god del år slik at det får en ny blomstring og man lærer seg å like det igjen. For navnet er ok nok det, bare at alle navn som man hører om og om og om igjen mister all magi. Ved å putte på noen ekstra bokstaver så får man Martinius - det er et kult navn! Kanskje et godt alternativ for dere? Er jo viktig at begge skal like et navn, og hvis mannen din ikke klarer å venne seg til kaspian så er jo det dumt...

Ikke glad i noen av dem, Kaspian synes jeg ikke passer seg på alle over 3 og Marius er kjedelig, det Suebird sier er jeg veldig enig i. Allikevel velger jeg Marius av disse to. Kanskje det beste hadde vært å prøve å finne et navn begge to synes er kjempefint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...