Gå til innhold

hvor lang tid brukte du på å komme deg etter ks?

Anbefalte innlegg

var på sykehuset i 4 dager. hadde noe forferdelige stikningssmerter av og til. er nå 6dgr siden og jeg har det fortsatt noe mindre intense bare. får plutselig kjempevondt etter at jeg har gått litt. når jeg ligger har jeg ikke vondt i det hele tatt. mannen må gjøre alt, blir jo helt immobil av dette. noen med lignende erfaringer og har noe erfaring med hvor lenge det kan ta før en har mindre vondt ved bevegelser? har snakket med jm og helsesøster men, får ikke helt svaret jeg vil ha. de sier at det er normalt men, og ikke vet hvor lenge det kan vare. kan også være et sting som smerter på vevet før stinget løses opp. svaret jeg vil ha er vel å høre om andre som har det likedan og hvor lang tid det kan ta/tar før en blir bra sånn nogenlunde ihvertfall!!! takk for svar;)

Fortsetter under...

heeeelt vanlig ;)

har hatt 2 ks her og du må forvent å ha jævlig vondt noen dager enda ja... men det er jo bare å ta paracet me jevne mellomrom så går d så bra. hos meg varte sterke smerter i to uker ved begge tilfellene. lytt til kroppen, ikke opp å styr mye - da kommer bare smertene. mannen din må nok hjelpe deg ei lita stund enda. normalt å ha mer vondt på en side i stingene - kommer av at de mest sannsynli "festet" tråden der. d sa legen til meg. husk magemusklene dine er skjært rett av, de trenger tid på å gro sammen igjen. det kjennes ut som sting revner men d gjør de ikke...

håper d va ok svar ;)

hadde ikke vondt etter 2 uker men det var ømt pga noen kuler. anbefaler å dra til legen og få 1 mg paracet og 1 mg Ibux, altså sterke tabletter. Tar du en av hver med jevne mellomrom er det ikke vondt lengre.

• 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...