Sannellerslik? Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har nå 2 tette. Og lurer på når jeg skal bli gravid med nr 3! Har ikke tenkt helt ennå, siden minstemann ikke er så gammel. men morsomt å fundere på det Jeg lurer på om noen har noe mening om hva som er bra aldersforskjell? Er akkurat 2 år mellom de jeg har. Så tenker kanskje 3-4 år mellom nr 2 og 3. Kjenner att det er en smule travelt med 2 tette;) så vil vente litt lenger med nr 3 men ikke altfor lenge heller!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Det er 2 år og 3 mnd mellom våre to gutter. Hadde håpet på ca 3 år mellom nr 2 og 3, men siden spiren lar seg vente på vil det nå bli 4 år mellom. Får vi klaff nå i 14.pp blir det nesten nøyaktig 4 år mellom (minstemann er født 28.februar og hvis jeg blir gravid nå vil termin bli i februar en gang)
2 tette og 1 badehette Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver her Har 17 mndr mellom mine to første og vil veldig gjerne ha en nr 3 nå, og kanskje to tette på sikt ( nr 3 og 4 ). Minsten min er 3 år nå, og jeg ser det er veldig på tide med en 3.mann Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå