kjersti83 Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Har ei jente på 3,5 mnd som jeg delammer pga liten produksjon. Gir MM før MME. Har gjort dette siden hun var 1 mnd gammel. Opplever at produksjonen er varierende men gir som regel 60- 90ml til hvert måltid. Har gitt mer men opplever at hun blir mett etter ca 90ml. Får mat ca hver 3 time. Får kun MM på natt. Har hatt veldig fin vektoppgang. Lagt på seg 1 kg pr.mnd. Klarer ikke å ha is i magen og gi mindre da jeg er redd hun får for lite mat. Har forsøkt å øke produksjon men lyktes ikke. Ammet da hver time eller annenhver time. Hvor mye gir dere og hvor ofte?
M-M-M-mamma Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Min jente er 9 uker og jeg delammer også..litt vanskelig å sammenligne siden vi ikke vet hvor lite/ mye melk vi har, men jeg gir da henne mat hver fjerde time ca og har nettopp økt mengden på flaske fra 60 til 90 ml da hun krevde mer..av og til (spesielt om kvelden) vil hun ha mer enn 90 også så da får hun det (tror jeg har veldig lite melk selv da)..hun sover vanligvis fra 23 til 5 om natten og så fra 6 til 9..får både mm og mme da også..ungene krever vel forskjellig mengde mat også..så lenge de legger fint på seg går det vel greit tenker jeg Har roet meg med det med å øke produksjonen egentlig..det skjer ikke mye på den fronten, så velger å gi det jeg har og resten flaske med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå