Gå til innhold

Hva har dere ike tid/overskudd til mer etter at dere ble foreldre?

Anbefalte innlegg

Merker at her er det rett og slett det å sminke seg, ordne negler osv... det blir totalt bortprioritert nå som jeg er mamma. Makter heller ikke sette meg ned med en kopp kaffe og lese avisa i papirformat. Det blir en kjapp overskriftsrunde på nett etter barnet er i seng. Og sex...trenger jeg utdype?

Fortsetter under...

Lese bøker (selv om jeg savner det!) og bretting av klesvask havner laaaangt bak i prioriteringskøen. Heldigvis har vi både mer og bedre sex etter den lille kom, forholdet har fått en skikkelig oppsving igjen :D

jeg har bare ett barn som jeg er alene med og det jeg ikke orker å gjøre går egentlig ikke på mangel på tid eller at jeg er sliten. bare at jeg har alt for lite å gjøre og derfor blir lat.

og det går mest på sånt som husvask og å rydde bort klær som er for små og sånt.

Venner som ikke har barn i samme alder. Med 2 stk og nr 3 på vei blir det det som er enklest og gir mest til alle, å være sammen med andre familier med barn. Egentid består i trening, og det er helt greit noen år.

Annonse

tja, kanskje det å gå på kino når jeg vil?sammen med mannen min vel og merke, vil ikke gå alene.

gå kveldstur sammen bare oss to

det er egentlig ikke så mye jeg ikke har tid eller overskudd til.men så har jeg kanskje ikke det mest aktive livet heller da,men jeg lever slik jeg vil ha det:)

Jeg hadde ingen tidkrevende hobbyer fra før, så jeg har i grunn ikke måtte legge bort noe sånn. Liker fortsatt å ta vare på meg selv, så sminker meg som regel, ordner neglene minst like ofte som før. Ja, jeg gjør vel egentlig det samme som før. Det blir jo såklart ikke like mye kveldsbesøk til folk, men det sier seg jo selv :)

Hvordan driver man på med 2 verdenskrig om jeg tør spørre??

Var rolig før jeg fikk barn.. er rolig nå.. Men det å gå til frisør, gidder jeg ikke bruke egentiden min på... med fire barn i heimen kan jeg likegodt klippe både meg og barna mine... så kan jeg bruke egentid på noe som gir meg litt mere...

Annonse

Dere som ikke rekker/orker å trene, nappe bryn, barbere legger, lese aviser, strikke...legger ikke ungene deres seg??

Jeg har to barn (bor sammen med faren deres), og rekker 100% jobb, trening, strikking, personlig pleie i form av hårkurer, leggbarbering, napping og det meste jeg...i tillegg strikker jeg, og slenger rundt på nett.

Det jeg IKKE har tid til, eller det har ikke blitt prioritert enda, er ting som kino med mannen, turer med mannen etc...rett og slett fordi det er vanskelig for oss å få barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...