Gå til innhold

jeg leverte ut min hittil største faktura i dag..... Skummelt. Hvorfor har jeg dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner følelsen - har også hatt dårlig samvittighet enda det tross alt er et firma som skal betale for tjenesten, det tyder antakelig bare på at vi er rimelig hederlige mennesker som ikke vil ta blodpris for jobben, men samtidig ikke er så pushover at vi selger oss for knapper og glansbilder.

Så lenge du har gitt kunden beskjed på forhånd om hvilken pris han/hun kan forvente seg, så er det ingenting å få dårlig samvittighet for. Men jeg skjønner hva du mener. Jeg jobber som selger og får også av og til dårlig samvittighet når jeg sier prisen, men heldigvis har kundene mine også mulighet til å ombestemme seg etter jeg har sagt prisen:-)

Annonse

Følelsen er vel at jeg ikke har klart å jobbe fort nok. produktene som måtte til, er nå så sin sak(kunden har jo sett dem). Men det er timesbetalingen jeg sliter med....

Ja, det har nok med at jeg sliter litt med å se hva arbeidet mitt er verdt, og at jeg har samvittighet. Men jeg vil ikke selge arbeidet mitt for knapper og glansbilder, heller...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...