babyklar.blogspot.com Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Når bør man slutte med p-piller når man planlegger å bli gravid? Jeg har PCO, og har sjelden mens.
mummrik Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ikke PCO, men sluttet med p-piller et drøyt år før jeg satte igang. Siden jeg har gått på pillen i mange-mange år, syntes jeg det var greit at kroppen fikk god til på å innordne seg igjen. Det er vel uansett greit å ha sluttet såpass at man ser at syklusen er stabilisert, og det er sikkert veldig individuelt. Jeg hadde nok ikke trengt så lang tid, men det var nå slik det ble. Lykke til!
babyklar.blogspot.com Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Jeg har også sluttet på p-pillene nå, og håper på inseminasjon i desember/januar. Burde kanskje ha forhørt meg med lege/gynekolog først, men satser på at det går bra Greit å gi kroppen lov til å slippe de kunstige hormonene, ja...
lindynatt Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 nei, bruk heller p piller, uten er sjansene mye større for at kroppen din produserr riv ruskende gale hormoner. Man har generelt har jeg lest, større sjanse å bli gravid de første 3 månedene etter pille slutt når man har pcos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå