Gå til innhold

Andre som ikke skal vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi ville ikke vite.. Men da hun sjekket område rundt, så jeg en tissefant, så da var det ikke så vanskelig å skjønne :P Og stemte bra det.. Jeg hadde rett.. hehe.. Så nå er det en liten gutt på vei.. Har jente fra før.. Syns det er dumt vi fant det ut nå, men gromt for det :D Vi håpte og trodde det var gutt, hadde rett denne gangen og gitt ;)

jeg får vel si at jeg vil ikke vite, min mann vil. men ser ut til at jeg får viljen min. men det er jo jeg som skal føde og med historie på å føde et dødt barn så var det en av de tingene jeg tenkte på under riene, gjorde det lettere for meg. også syntes jeg det er gøy med all gjettingen å :)

Annonse

Vi har gått to ganger og ikke visst det.. Har sånne rampunger som ikke vil vise oss noe på UL... så hadde vært kjekt å vite en gang også.. slippe å kalle ungen for "den i magen"..

Men samtidig tenker jeg at jeg kanskje IKKE bør vite det?

Jeg har to gutter fra før.. og må innrømme at en liten del av meg hadde synes det hadde vært kjekt med jente, men vi tar imot alt med åååpne armer. Men nr 2 håpte jeg veldig på jente, og håpte at den som kom ut var det.. så ble litt skuffet i et lite sekund,, selv om jeg vet det høres HEEEELT forferdelig ut.. og tro meg.. eeeeeelsker gutten av hele mitt hjerte, så dere trenger ikke være bekymret..

Men tenker 3 ting:

1. Om jeg får vite at det er en gutt, så kan det synke inn litt FØR jeg får ut ungen :D

2. Om de sier jente, og jeg begynner å glede meg til det.. til å ha begge kjønn.. og så kommer en gutt.. hvordan blir det? (Ei på jobb fikk beskjed om jente, men fikk gutt)....

3. ALLE vi kjenner maser bare om at "nå må jenta komme"... og føler nesten de blir skuffet om jeg sier det blir en gutt til.. nesten tullete..

Jajaja.. vet ikke jeg... for oss vil det bli en forandring å vite det..

Men det er spennende å ikke vite det også :D

venter nr 4 og har ikke visst kjønnet på de tre første (alle jenter). vil ikke vite det denne gangen heller, vi synes det er spennende å ikke vite det!

om vi spør om kjønn på ul er det ikke fordi VI har behov for å vite det, men fordi 'alle' kommenterer at det er gutten som kommer nå, og jeg blir så utrolig irritert, akkurat som det ikke er bra nok om det blir ei jente til!

var sånn forrige svangerskap også..

Til Dolis

Jeg vet hvordan du har det der. Vi har 5 jenter og alle sier nå kommer nok gutten , eller nå har dere fortjent gutt, Håper atr det blir gutt denne gangen da. Vi har visst med de siste at de har vært jenter, men denne gangen har mannen min lyst å vente til fødsel med å vite hva det er. men siden dette blir siste baby, vil han ha litt spening.

Vi blir like glade om det kommer en jente til :) Er ikke så viktig for meg.

Annonse

Vi vil heller ikke vite kjønn. Har en av hver fra før; men ville ikke vite på de heller.. Syns mye av det som er moro med dette er å IKKE vite!

Men heller at far forteller meg hva det er som kommer :o)

Masse lykke til alle sammen, med hva som enn kommer ut; gutter eller jenter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...