Gå til innhold

Hvor mange av dere fikk fødegave av partner og hva fikk dere? U/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med nr. 1 fikk jeg en diamantring

Med nr. 2 fikk jeg diamantøredobber

Med nr. 3 fikk jeg ett gavekort slik at jeg kunne kjøpe meg noe selv..:P

Var forøvrig moren hans som insisterte på at han måtte kjøpe noe. Jeg hadde ikke tenkt tanken engang da vi fikk nr 1 :)

Annonse

Annonse

Ingen gaver til noen av fødslene (2) enda jeg hitet på forhånd, og sa jeg lurer på hva jeg får i fødselsgave..

Synes vi damer fortjener en liten påskjønnelse for at vi har vært flinke, og faktisk bært rundt på barnet i 9 mnd og fødsel, en takk for at vi faktisk har gjort noe så fantastisk hadde vært koselig! :)

Fikk et nydelig hjertesmykke og roser.Han sa det var det minste han kunne gi meg etter at jeg hadde gitt han verdens nydeligste datter <3 han er egentlig ganske flink til å overraske med små gaver og blomster:)

Da vi fikk første fikk jeg blomster og gavekort på to timer til dypmassasje (hadde mye vondt i musklene etter svangerskapet og en lang fødsel).

Da vi fikk andre fikk jeg englebarn smykket med ett anheng for hvert av barna.

Fikk en frisk og flott gutt;)

Og da jeg kom hjem fikk jeg 24 røde roser og et smykke i hvitt gull med en diamant i:-)

Denne gangen ønsker jeg meg nyvasket hus når jeg kommer hjem:-)

(Må vel snakke med mamma...)

Fikk en diamantring med tre diamanter :-) En for meg, og to for gutta. Han sier at det er plass til fem diamanter på ringen. ;-)

Hadde ikke forventa noen ting, så det var en gledelig overraskelse. Jeg kjøpte et pent smykke til han siden han hadde vært så fantastisk gjennom svangerskapet :-)

Ny klokke for hvert av barna.

Og diamanter og roser har jeg ellers fått nok av. Det er liksom litt bursdagsgaver og hverdagsgaver....

Vi er ikke sammen lenger, for ingen kan kjøpe meg ;) Det er ikke det som teller i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...