Gå til innhold

Hva er greia med at mannfolket her er omtrent like flink til å henge opp klær som fireåringen?

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal, henge opp klær på stativet i en krøll. Herrefred, jeg blir nesten nødt til å stryke klærne før jeg tar dem på enda jeg ikke er særlig pertentlig av meg.

Måtte få ut litt futt for å lette stemninga!

Fortsetter under...

Dette gjør min også, det ligger i en haug på snora. Som 2005 sier: De gjør det med vilje.. Det går ikke an å være så på tryne elendig å henge opp tøy...

Jeg forklarte mannen min hvorfor det er ikke er lurt å henge klærne i en krøll, og siden da har han gjort det ordentlig. Vanlig høflighet funker på mannen i huset og.

Annonse

Enig! Herregud, han er jo helt hjelpesløs- legger bare tøyet over snor i en tull, med en arm i en klump inni genseren og den andre liggende nedi gulvet. Jeg tror det dreier seg om ren latskap..

Min mann kan nok noen ganger gjøre det med enkelte av klærne, men jeg minner han bare på viktigheten av å riste tøyet og henge det opp rett.

Han både vasker og henger opp klær uten at jeg trenger å si det, men som i dag ba jeg han om å henge opp en maskin med 40 grader siden jeg allerede hadde vasket 3 maskiner med klær før han kom hjem.

Tror han har gjort det, men har ikke sjekket.

Har han ikke gjort det blir de liggende i maskinen til i morgen og da må han vaske de en gang til før han henger de opp.

Hahahaha, er det min mann du snakker om eller??:)) Det er som ei over her sier, må jo nesten stryke klærne etterpå! Mistenker at han gjør det for å slippe unna ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...