Ballongmage Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 hvilke datoer bør jeg legge inn aksjer? fikk noe slim ganske rett etter mensen,er det mulig å ha eggløsning så tidlig? trodde kanskje jeg skulle hatt eggløsning rundt disse tider?men har ikke noe slim nå. Hvordan er eggløsningsslimet?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Eggløsningslim er som eggehvite, viss du tar det på en finger og kniper fingen sammen med en annen finger å drar di ifra hverandre så skal det være tøyelig på en måte uten at slime går fra hverandre med en gang.. Fant en fin side om det en gang.. Hvordan er syklusen din? viss du har gjennomsnittelig 28 dagers syklus skal du ha eggløsning rundt 2. juni, alså i morgen viss eg rekner rett:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Fant siden: http://www.pernille.info/cervixsekret.htm
Ballongmage Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2011 hm..kanskje jeg har eggløsning uten slim da? merker ikke noen tegn til noe slim enda i allfall. har 28 dager ja. lagt inn aksjer et par dager nå, og et par dager frem i tid. er det bare til dagen etter el man er fruktbar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå