7569 Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Var til min andre akupunktur time igår og idag er jeg så uggen, dårlig i magen og slapp..er dette endel av modningen mon tro? Har også mensmurringer i korsryggen og eller magen. 19 dager igjen til termin
NostraStoria Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Vanskelig å si! Husker jeg tok det i forrige svangerskap og fikk utrolig mange kynnere, murringer og en veldig aktiv baby etter å ha vært der. Men moden ble jeg ikke før jeg ble satt i gang 2 uker etter termin..
Lykkelise Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Tenkte litt på å prøve det jeg også, men venninnen min som prøvde akupunktur fødte 9 dager på overtid. Når jeg hører du også har gått over tiden, blir jeg skeptisk og tenker det bare forskyver fødselen. Babyen kommer når den er klar, tenker nå jeg
MaybeBaby *12.08.11* Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Skal starte med m.aku i uke 35.(5u til) Ikke prøvd før, men vil også få beh mot allergi/ asmta og EKSTREM halsbrann. Så om babyen kommer før tida ser jeg på det som en bonus Flere m erfaringer rundt dette?
Spireline Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jeg startet med modningsakupunktur i uke 34 tror jeg, dette fordi jeg var ganske uenig i UL termin. Jeg gikk allerede ti aku pga bekkenløsning. Jeg fikk jenta mi 4 uker for tidlig. Og tviler ikke på at det var en sammenheng. Jeg var til aku på en fredag, og hun "kjørte" litt ekstra på for at jeg skulle slippe å gå over tida. Dagen etter gikk vannet. Jeg har ikke hatt spontan vannavgang med de to barna jeg hadde fra før, så dette var nytt for meg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå