Gå til innhold

Lyst til å være blandt de første til å teste nye produkter?

Anbefalte innlegg

Dersom du blir en buzzador får du denne unike muligheten.

Det eneste du trenger å gjøre er å prøve produktene du får tilsendt, la venner og bekjennte prøve, og gi en liten tilbakemelding på hvordan produktet ble tatt imot til produsenten (gjøres på nett).

Det er supergøy å få tilsendt en hel eske med vareprøver.

Akkurat nå trenger de spesiellt flere som har barn født etter 1.juni 2010. Men om du ikke er i denne målgruppen er det alltids andre produkter du får tilbud om å teste.

Det varierer litt hvor mange "kampanjer" man får tilbud om å være med på. Alt etter som hvordan man passer i målgruppen.

Har du også lyst til å bli en buzzador kan du bruke denne linken for å melde deg inn

http://[email protected]

Fortsetter under...

Kjære Miss C. Jeg beklager virkelig dersom jeg irriterte deg så fryktelig ved å legge inn dette innlegget. Det er ikke lenge siden jeg selv ble "innviet" inn i buzzadorverden gjennom en vennine som delte ut prøver på barneprodukter. Jeg ante til da ingen ting om Buzzador. Men syntes det hørtes kjempespennende ut når hun fortalte om alle tingene hun har vært med å teste.

Kanskje det er flere der ute enn meg som dette er nytt for. Det er de jeg ønsker å treffe med innlegget.

Jeg forstår at du kjenner til det fra før, og har din mening. Men la nå andre få bestemme selv uten at du "biter hodet" av oss av den grunn.

Å bare til opplysning har jeg flere epostadresser.

Ha en fin dag videre Miss C!

Og disse barneproduktene som dere buzzadorer skal teste ut (på barna deres?) er garantert parabenfrie, uten palmeolje og innholder f eks ikke BP-A i lokkene, ref. Statens forurensingstilsyn?

Innrømmer gjerne at jeg ikke har inngående kjennskap til nettopp Buzzador sitt konsept, men når du legger ut vervelink her, er det for å sanke poeng og reklamere uten å betale for det, noe som Hjemmet Mortensen setter lite pris på.

Haha, det er liksom alltid noen som griper sjansen til å stikke fingern i nesa ved enhver anledning!

Jeg synes det er kult at du legger ut link jeg, Lykkemamma! Jeg har vært Buzzador i flere år, og får også mail om dagen der de ønsker å rekruttere flere småbarnsforeldre. Og ja - vi får jo poeng for å verve andre, og jo fler poeng = større sjanse til å være med i fremtidige tester. Ser ikke helt hva som er galt med det?

Det Buzzador gjør er helt lovlig, og det at vi skriver om det her inne er ikke noe verre enn at jeg anbefaler aller å kjøpe den og den barnevogna eller gå for de og de merkeklærne. Mye av diskusjonene her inne dreier seg jo nettopp om barneprodukter.

Og hvorvidt det Buzzador sender ut av barneprodukter er giftfrie har vel fint lite med saken å gjøre? Av produktene jeg har mottatt derfra årene jeg har vært med har alt vært av høyeste kvalitet og uten giftige tilsetningsstoffer. Men dette gjelder jo i grunn de fleste nye produkter som blir godkjente til å komme ut på det norske markedet.

Buzzador krever ingen ting fra deg annet enn at du tar deg tid til å svare på noen spørsmål etter en kampanje, det er ikke noe stress og bare gøy, så det at ikke fler er med skjønner jeg ikke. Tror kanskje mange er redde for at man blir lurt til å kjøpe noe?

Nei, putt på smilet miss c. og la være og svare på innlegg der du ikke har noe hyggelige(ere) å si ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...