Meg og lillespiren <3 Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Er det hysteriskt å ringe legen eller burde man? Har ikke kommet noe mer, var bare litt, en frisk stor dråpe på papiret?
Minna-si Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 ja, nå er vel alle situasjoner ulike men.. .. jeg har fått beskjed om at man ringer lege eller føden for sjekk med en gang man merker noe som ikke er som det skal, etter uke 23. ring å hør, det er tryggest for deg og for babyen : ) (Jeg er nok ekstra var på slikt fordi jeg måtte selv ligge på drypp i godt over en uke for å slippe unna premature rier, merka det ved en liten blødning, ringte lege og de ba meg legge meg ned å ligge helt i ro, og ambulansen hentet meg, kjørte meg til sjekk og sendte meg med ambulansefly til nærmeste storsykehus. der ble jeg liggende i ukesvis... lenge etter livmorhalsen hadde lukket seg... jeg fødte omtrent uten å få smerter det første svangerskapet, og nå i det andre er jeg høyrisiko-case fordi det forje ble tilbringt på sykehus...)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Er bare å ringe, hvis de tenker det er nødvendig så ber de deg komme, hvis ikke kan de ihvertfall berolige deg.... (hvis de tenker at det ikke er noen grunn til bekymring) Lykke til =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå