Evigheten Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Wææ...! Hva skal jeg gjøre? 8,5 mnd, og NEKTER å ligge på rygg for å skifte bleie. Ho blir så sinna, og det går jo ikke å holde ho igjen! Stellebordet har jeg gitt opp etter at ho kasta seg rundt i sinne så jeg bare så vidt klarte å holde ho igjen fra å dette ned. Bleiene skiftes på gulvet, up&go lekker, ellers hadde det blitt litt lettere i hvert fall..En leke å holde på med går heller ikke lenger. Flere med sinnababy?
Noregsgard Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Hehe åjaaa, har en liten sinnababy jeg også. Vi sluttet med stellebord for ca 2 mnd siden, nå er han 9 mnd. Han bare vrei på seg og skulle rundt på magen og opp i krabbestilling. Holdt jeg han igjen, ble han skikkelig sinna og brølte fryktelig. Så nå står han oppreist inntil noe mens vi skifter bleier. Mye enklere
Evigheten Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 Stå oppreist ja...kanskje det funker, men ser for meg at jeg må øve på det en del ganger før jeg får det til i så fall Hvordan gjør du det med bæsjebleie og vasking da? Og står han stødig inntil noe? Her står ho og vingler en liten stund hvis ho holder seg fast, men går i gølvet ganske kjapt
September<3gutt Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 kjenne til poblemet jah... Småen er 8 mnd og med en gang jeg har fått av klærne og den gamle bleien, så er han rundt på magen før jeg får blunket... Han blir ikke sinna når jeg snur han tilbake igjen, men han vrir seg sånn hele tiden att det er jo vanskelig bare å få snudd han.. Holder jeg beina opp for å vaske rumpen, så vrir han overkroppen rundt. STRESS. Hjelper ikke med leker her heller... Og han står ikke enda, så det får vente litt med stående bleieskift her...
Mammahjertet <3 Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Hva med å prøve å gi henne noe som ikke er leke? Hvis frøkna her hjemme blir irritert på stellebordet så kan jeg gi henne for eksempel en tom boks ørepinner, et bind(he-he), en kremtube, tom dorull osv... Hehe. Bare fantasien setter grenser. Det er komisk hvor spennende det er når de får fikle med noe de ikke ser til vanlig. Hos oss er det mest maktkamp under tannpussen. Litt av et temperament disse små kan ha.
Evigheten Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2011 He he, de har mye rart for seg Å gi ho noe som ikke er leke funker 3-4 sekunder lenger enn leke. He he. Men om ho har ligget rolig gjennom avkledning, så er det håpløst når man løfter beina hennes :/ Heldigvis går tannpussen som en drøm! Inntil videre i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå