Gå til innhold

Hjelp! Melkekjertel eller brystkreft? (etter tidlig SA)

Sweet tooth

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hadde en veldig tidlig spontanabort for et par uker siden (noen dager etter mensen normalt ville kommet). I forbindelse med dette fikk jeg bittelitt melk i brystet, særlig det høyre. Det er nå forsvunnet, men jeg har fått en kul øverst i det samme brystet, som jeg mener ikke har vært der før. Kjennes ut som en hoven kjertel, med litt hevelse i vevet under. Jeg har vært til mammografi og tatt celelprøve i dag, og må vente i over en uke på svar... Mitt håp er at kulen er en hoven melkekjertel, som muligens har blitt litt betent rundt, og at dette har sammenheng med SA/kjemisk graviditet, men en kan jo selvfølgelig ikke være trygg. ErR det noen av dere som har opplevd å få kuler i brystet i forbindelse med en abort? Jeg er selvfølgelig engstelig, og setter pris på svar!

Fortsetter under...

Hei

Etter en abort kan man få melk i brystet. men jeg vet ikke om det gjelder de tidlige abbortene. hvis det kommer melk kan det sikkert sette seg fast i en slags brystbetenelse. Siden det ikke er noen som suger ut melka.

Det kan sikkert ikke skade å prøve å masere det i dusjen. Ved brystkreft kan det også komme blod. Lykke til det er sikkert bare tilstoppet melkegang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...