*Miss Flua* Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Fikk se lille bolla på ul idag <3 sprella og sparka, helt fantastisk! Ble målt til 11+4, men forandrer ikke noe før ord. ul, var jo bare en dag frem uansett da skal jeg bare slappe av og nyte tilværelsen, 2.tri på søndag! Og nå idag har flere fått vite det, og ikke fullt så hemmelig lenger gøy!! Flere som skal, nylig har vært på ul? Herlig opplevelse!
*3 prinsesser* Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Så gøy for deg:-) Kose deg med graviditeten. Jeg er bare 5+2, så en stund til ul for meg. Jeg er forsatt i lykkerus etter at jeg for 2 dager siden fant ut at jeg var gravid:-)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Ååh! Så herlig å høre om velykkede ultralyder og slike saker, Msflua Går rette veien det der! Gøy, gøy ) Og masse lykke til videre. Jeg håper å nå deg inne på 2.tri snart (tidlig ul 17.juni, så krysser virkelig fingrene i tro, håp & kjærlighet for denne gang) =)
*Miss Flua* Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2011 Hei nelllik og lille blå!! Så bra du er kommet deg inn hit!!!! gratulerer! denne gangen skal det gå veien for oss begge! jeg er her noen dager til, så sees vi om noen uker igjen på 2.tri! Herlig :)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Takk ) iii... Testet først 1 uke etter IKM, fordi jeg klarte virkelig ikke tro at jeg igjen er gravid. Men har svidd av flere tester nå, dem har steget fra 2-3 til 3+ også.. Så jeg er visst gravid igjen, 6 fullgåtte nå Skummelt og spennende på samme tid! Men håper og tror det skal gå bra denne gang Denne gangen skal det gå bra!!! woho! Så jeg sier; vi sees inne på 2.tri etterhvert )
*Miss Flua* Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2011 Så godt å få bekrefta at det er stigning da! Dette går nok veien, jah! Jeg syns og det var skummelt og spennende å bli gravid igjen, men så har jeg som deg gått med en god følelse hele veien da heldigvis rart med det, for da jeg mista hadde jeg en så dårlig følelse. Men nå har jeg bare "visst" at alt er bra (og allikevel syyyykt nervøs foran begge ul'a;). Men det har jo vist seg å stemt begge gangene Men dette var jo gøy, da er du jo bare 5 uker bak meg, og vi kan jo følge hverandre gjennom alt sammen, artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå