Gå til innhold

Lille bolla, 11+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk se lille bolla på ul idag <3 sprella og sparka, helt fantastisk! Ble målt til 11+4, men forandrer ikke noe før ord. ul, var jo bare en dag frem uansett :) da skal jeg bare slappe av og nyte tilværelsen, 2.tri på søndag! Og nå idag har flere fått vite det, og ikke fullt så hemmelig lenger :) gøy!!

Flere som skal, nylig har vært på ul? Herlig opplevelse!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy for deg:-) Kose deg med graviditeten.

Jeg er bare 5+2, så en stund til ul for meg. Jeg er forsatt i lykkerus etter at jeg for 2 dager siden fant ut at jeg var gravid:-)

Skrevet

Ååh! Så herlig å høre om velykkede ultralyder og slike saker, Msflua :D Går rette veien det der! Gøy, gøy :))

Og masse lykke til videre. Jeg håper å nå deg inne på 2.tri snart ;)

(tidlig ul 17.juni, så krysser virkelig fingrene i tro, håp & kjærlighet for denne gang)

=)

Skrevet

Hei nelllik og lille blå!! Så bra du er kommet deg inn hit!!!!:D gratulerer! denne gangen skal det gå veien for oss begge!:D jeg er her noen dager til, så sees vi om noen uker igjen på 2.tri! Herlig :):)

Skrevet

Takk :)) iii... Testet først 1 uke etter IKM, fordi jeg klarte virkelig ikke tro at jeg igjen er gravid. Men har svidd av flere tester nå, dem har steget fra 2-3 til 3+ også.. Så jeg er visst gravid igjen, 6 fullgåtte nå :o Skummelt og spennende på samme tid! Men håper og tror det skal gå bra denne gang ;) Denne gangen skal det gå bra!!! :D woho! Så jeg sier; vi sees inne på 2.tri etterhvert :))

Skrevet

Så godt å få bekrefta at det er stigning da! Dette går nok veien, jah! Jeg syns og det var skummelt og spennende å bli gravid igjen, men så har jeg som deg gått med en god følelse hele veien da heldigvis :) rart med det, for da jeg mista hadde jeg en så dårlig følelse. Men nå har jeg bare "visst" at alt er bra (og allikevel syyyykt nervøs foran begge ul'a;). Men det har jo vist seg å stemt begge gangene :)

Men dette var jo gøy, da er du jo bare 5 uker bak meg, og vi kan jo følge hverandre gjennom alt sammen, artig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...