Gå til innhold

Dere som har fregner...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg telles, siden jeg bare har "sesongfregner". Jeg får fregner på våren når sola titter frem og på høsten, for midt på sommern er jeg stortsett så brun at de nesten ikke synes og om vinteren er de helt borte.

Ja jeg er faktisk ganske glad i fregnene mine når de er der, de får meg til å se litt friskere ut:) Men jeg vet ikke hvor mange fregner jeg har, de kommer over nesa og litt over i kinnene og så får jeg mange på skuldre og armer :) Jeg er har mørkebrunt hår og lysebrune øyne.

Godt vi er flere. :)

Føler generellt at folk flest sitter inne med en oppfatning om at de som har fregner automatisk er likbleke og ikke blir brune.

Jeg har masse i ansiktet og bittesmå på armer og bryst, men blir da gyllen og fin på sommeren fordet. Har selv mørkt blondt hår og brune øyne.

HI

Jeg likte de før jeg fikk pigmentflekker etter svangerskap. Fregner og pigmentflekker sammen er ikke noe fint.

Jeg har en del i ansiktet, over nesa

Ikke noe på kroppen

Jeg blir veldig brun og nesten aldri brent

Er blond og blåøyd:)

Annonse

Nei, jeg liker egentlig ikke fregnene mine, men har akseptert at de alltid vil være der. Dessuten blir jeg brun i tillegg, så da synes de ikke så godt.

Ja jeg har mange, hele fjeset er fullt!

Nei, ingen fregner på kroppen

Ja blir brun i tillegg til fregnene

Har mørkeblondt hår og lysebrune øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...