mimmi89 Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Jeg leste et innlegg for litt siden om det å ha litt fokus på far, og syns dette var en kjempe fin idé! de mannfolka gjør jo som regel så godt de kan, og for min del er det hvertfall en veldig fin jobb jeg setter stor pris på Så tenkte å lage en sånn pappa box som han kan finne når jeg er på sykehuset, som sskal inneholde litt godsaker til far, litt for å skjemme han bort i en tid der fokuset kanskje er på noen andre noen gode forslag på hva jeg kan legge i denne?? litt av hvert...
juni-2011 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har allerede begynt å lage pappaboks:) har lagt oppi litt snacks som pappa liker, laget et kort til han, tenkte kjøpe et "manneblad" ala Vimenn, bil, motorbørsen eller lignende, så han kan koble av litt. Har forska litt på å kjøpe en body til baby'n som det står " I <3 dad" / verdens beste pappa... men det er så mye å velge i og så er jeg nok litt seint ute... termin om 18 dager... ellers er det jo bare fantasien som stopper en...alt som du vet pappa liker,vil han jo bli glad for å finne i den boksen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå