Gå til innhold

Hvor mange timer i uka er ditt barn i barnehagen, og hvor gammelt er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ca. 45 timer i uka. Han er 1,5 år nå, og har vært like lenge i bhg siden han var 9-10 mnd. Startet da han var 6 mnd. Så nå er det fritt fram - kast dere over meg og døm meg nord og ned... Men hva skal en stakkar gjøre da, når man må kjøre et stykke fra bhg til jobb, og har 100 % stilling? Gutten sover flere timer dupp, og er blid og fornøyd. Elsker å være i barnehagen :-)

Så og si hver dag fra 0745 til 1500-1615. Han er 2,5 år.

Når jeg går ut i permisjon skal han fortsatt ha full plass, men kommer nok il å ha han litt hjemme likavell. Kortere dager og noen dager fri.

Men syns det er greit å ha full plass hvis det er dager vi trenger det.

Blir alene hver uke fra mandag-fredag, så hvis lillebror får kolikk eller lignende kan det jo være godt å ha muligheten til å ha han i bhg.

2 år. Alt fra 0 til 25 timer i uka. En del fri og korte dager. Føler meg heldig som kan ha det sånn i en periode, vet at når jeg begynner i ny jobb om et års tid så er ikke det noen selvfølge lenger. Men da er h*n på den annen side også større.

33 timer i uka akuratt (jeg jobber like ved barnehagen) så er ikke noe leveringstid.

Men vi har igrunna ganske ofte en fridag ellers, da sambo jobber turnus, eller bestemor låner han:)

Og fri hver eneste fredag, påske, jul og 4 uker++ om sommeren.

Så han er heldig. Men en dag må jeg sikkert gå fra å jobbe 80% til å jobbe 100 %, å da blir det mindre fri.

De er 1,5 og 4 år, og går 24 timer i uka. (3 dager à 8 tmer). Dette fordi jeg jobber skift, og det går opp slik. Når jeg etterhvert skifter jobb, regner jeg med at de må gå fullt, 8 timer 5 dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...