Gå til innhold

6 dager over IKM, men tør ikke teste..

Anbefalte innlegg

Har 30 dagers syklus, men er nå på dag 36. Tok negativ test den 29 og 31 dagen, deretter har jeg bare ventet på mensen som ikke har dukket opp enda.

Har regelmessig mens til vanlig, men har opplevd det samme før og da har jeg både vært gravid og ikke vært gravid. Er så redd for negativ test når jeg er så langt over IKM, blir ekstra skuffet da.

Har lite eller ingen symptomer, hverken på graviditet eller kommende mens, så føler det ikke er noe vits å ha forhåpninger. Hadde endel menssmerter fra dag 25 og utover, men det gav seg for noen dager siden. Er bittelitt øm i puppene, men ikke mye. Kommer og går. Har ikke mitt vanlige pms humør.

Blir kokko her:) Har prøvd i 5 mnd og har barn fra før.

Fortsetter under...

Jeg har forresen hatt regelmessig mens i snart 1 år, så det er lenge siden jeg har opplevd lignende. Har ikke brukt p-piller på flere år.

Har sex annenhver dag ca så tenker at eggløsningstester er bortkastede penger..men får nå se etterhvert hvis det ikke klaffer snart.

HI

Annonse

Jeg har alltid eggløsningssmerter, pleier å få mensen 14 dager etterpå men ikke denne gangen.

Noen som vet hvilken dag eggløsningssmerter kommer på? Er det selve eggløsningsdagen, før eller etter?

Håper jo jeg slipper å kjøpe eggløsningstester fordi det allerede har klaffet, men det er vel for mye å håpe på...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...