Gå til innhold

Pardise deltager blir utvist pga juks skriver SeHer.no

Anbefalte innlegg

http://www.seher.no/870825/paradise-finalist-ble-utvist-etter-juks

Å fortelle hvem det er vil de derimot ikke skrive, for så å avsløre at det var i forbindelese med et hemlig oppdrag som var nærmest umulig det ble jukset.

Ja hvem er det som har hatt et umulig oppdrag av finalistene da, er bare en det. For Niklas som ånden i lampa kan ikke regnes med, der gjore jo han ingenting av jobbe.

Så mye for å ikke skrive hvem det er.

Fortsetter under...

Annonse

På dagbladet.no står det at en av de seks finalistene blir utvist, og de skriver som om det kan være hvem som helst av de seks, MEN så har de dette sitatet lenger ned i artikkelen (sitat fra den utviste deltakeren selv):

- Det er et program for å bryte grenser. Det er like mye TV3 som lager underholdningen som meg selv. Jeg er ingen juksemaker i virkeligheten, jeg er en ærlig og redelig fyr som ikke ville gjort slikt på utsiden. Jeg beklager til de folka som blir skuffet i morgen, sier deltakeren.

"Jeg er en ærlig og redelig fyr"... Det er i hvert fall en av de tre gutta... ;o)

Annonse

Jeg likte han skikkelig godt fra begynnelsen, og har håpet at han skulle vinne. Men etterhvert syns jeg han bare ble mer og mer usmakelig. Oppfører seg som en drittunge! Og begynner å gå bak ryggen på de nærmeste.

Ja, det er et spill, men man behøver ikke spille skittent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...