Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Snuppa er nå 6 uker, jeg har vært til 6ukers kontroll og alt er bra. Jeg delammer, men kan nesten ikke vente med å få kommet i gang med trening igjen, og spesielt jogging - kiloene må av Er det bare å sette i gang eller?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Vær isåfall veldig forsiktig! Jeg var litt for ivrig og er redd jeg har ødelagt legingen av fugene som skjer etter fødsel. For meg var 8 uker for tidlig. Prøv deg frem med korte turer på mykt underlag, for å være sikker på at det ikke gjør vondt dagen etter.
magpie Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Jeg begynnte litt på lørdagen. Gutten er 8 uker idag. For min del va det litt for tidli..fikk ganske vondt nederst i magen etterpå. Legen sa at man må bare kjenne etter. Noen plages med trening med "støt" en stund etter fødsel. Det er ikje farlig å få litt vondt men kan være lurt å bynne litt forsikti Det er vel bare magemusklan som gjør vondt der dem festes..Så det er nok bare å prøve seg frem
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Vær isåfall veldig forsiktig! Jeg var litt for ivrig og er redd jeg har ødelagt legingen av fugene som skjer etter fødsel. For meg var 8 uker for tidlig. Prøv deg frem med korte turer på mykt underlag, for å være sikker på at det ikke gjør vondt dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå