Gå til innhold

bekkenløsningsplager fortsatt 1,5 år etter fødsel...........

Anbefalte innlegg

er d noen som har blitt helt bra?

er så redd e ikke skal bli bra. og redselen for å bli gravid ijen og bekkenplagene blir akkurat som de har vært.

barnefar måtte vare heime i heile permisjonstiden på 1 år. ca da først hadde e ikke gangproblemer pga bekkenløsninga heller.

fikk bekkenløsning allerede når e va 6-7 uka på vei. måtte da bli gravid ved hjelp av pergotime og ovitrelle. og e har vel pcos så muligheten for at e må gå på hormonprepara/hjelpepreparat for å bli gravid er stor.

menstruasjonene min har heller ikke blitt stabil etter fødsel. ligger på over 35 dager. mest på noe og førti.

noen andre som har d slik??????+

Fortsetter under...

Tror vi gikk gravid på samme tid sist romheg? Jeg husker at du hadde bl, men har du prøvd noen form for behandling?

Jeg gikk på bekkentrening etter fødsel + behandling hos manuellterapeut.

Der var det 2. gangs mødre som sa til meg at det tok ca 2 år før de følte seg helt bra igjen etter 1. gang.

Jeg ble litt bedre etter ca 10 mnder etter fødsel, men var ikke 100% og kunne ikke gå lange turer o.l. Ble da gravid igjen(!) og fikk bekkenløsning fra og med uke 6. Blir min aller siste unge da, jeg kunne ikke vente i et par år for da hadde jeg aldri gjort dette igjen.

Får TENS behandling hos manuellterapeut nå og litt "knekking", det gjør at jeg slipper krykkene denne gangen.

Håper du blir bedre igjen snart romheg! Husker jeg ikke følte at jeg hadde blitt så mye bedre, helt til jeg var gravid på ny og fikk smertene for fullt igjen!

hei. husker nikket :)

går på trening hos manuellterapaut og behandling hos mauellterapaut/osteopat. (2 stykk som driver en praksis sammen)

treninga går ut på å trene opp ijen bekken og rygg.

bare så trasi d skal være slik. økonomisk tåler vi ikke at e skal bli gravid ijen no og mannen må vare heime.så d blir vel en stund før vi kan prøve på ijen me en liten en. lell om vi har villa hatt 2 tette. :(

Regner med du har stabilitetstrening, red cord samt noe styrke da. Uff, tror du fikk det enda kraftigere enn meg - høres veldig trasig ut ja!

Nå må du bare fokusere på helsa di og tenke på at du skal bli bra igjen - husk noen mnder til nå så er du nok enda bedre.

Jeg gjenopptar kampen om å bli bedre etter fødselen - ser tydelig fra utsiden nå at bekkenet mitt har blitt skeivt i tillegg til gangvansker. Nå er det bare "vedlikehold" som gjelder..passe på at jeg ikke blir så mye verre. Har vært sykemeldt siden uke 6 nå så dette svangerskapet kjennes ut som en evighet. Har komt meg til uke 33 snart, yay!

Skulle ønske at vondter/plager var mer jevnt fordelt på alle gravide, enn at noen skal ha det så ille og andre kjenner ikke noe til det. Jeg unner absolutt ingen disse smertene her, syns det er rart sånn sett at ganske mange i Norden får det.

Bekkentrøbbel er noe drit, en ting er greit å vite....du vil bli bedre! God bedring romheg!

Hadde ganske ille bekkenløsning med mi jente på 2 år. Hadde vel håp om at det skulle bli magisk bedre med en gang hun var ute, men jeg kjenner det fortsatt. Kan ikke ta noen brå vridninger, hopp og sprett og tjo og hei. Nå er jeg gravid på nytt, og selv om jeg kun er 7 uker på vei nå, så har bekkenet begynt å "smelle" litt når jeg går.. bad!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...