lykkeligeomstendigheter Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Er det noen som er interessert i å bytte easywalker sky i en annen vogn? Tenker først og fremst på en firehjuling, men er åpen for muligheter. Kunne tenke meg en litt mindre vogn. Må ha store hjul.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 mindre vogn???? er jo en av de minste og letteste man får tak i....
lykkeligeomstendigheter Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2011 Det er nok en smaksak og litt delte meninger. Den tar liten plass i bilen, men er lang å trille, bred sittedel og brede bakhjul. En trille vil jo uansett bli mindre.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Da hadde jeg kjøpt qtro. Du får ikke noe mindre 4-hjuling enn det! Og uansett hva du velger får du ikke mindre 4-hjuling enn den 3-hjulingen du allerede har hvis du skjønner.
Afrodite_1xspire Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 hvilken modell har du? Vurdere å kjøpe den vognen, synes den er helt fantastisk!! Hva mener du egentlig med at den er for stor?
lykkeligeomstendigheter Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har Sky. Og vi har en Phil&Teds også, så trenger ikke to sånne vogner. Derfor vil jeg ha en emmaljunga scooter eller Simo trille eller noe liknende til å ha i bilen. Og de er mindre enn sky. Du får ikke lengden man har på en trehjuling. Og jeg synes EW er ganske lang å trille i forhold til P&T, selv om den er mye bedre å trille. Men jeg måtte velge mellom de to og da velger jeg P&T. Begge har store fordeler, men...Han begynner å bli så stor så vi er snart ferdig med vognperioden også. Brukes mest til soving og handletur. EW er bred og god i setet og nydelig å trille. Flott med lommer i ryggen og enkel kalosje. Enkelt å justere ryggen også forsåvidt. Men P&T er noe lengre i ryggen, selv om den er smalere, men barnet er tynt og langt så vi har ikke problemer med det. Den har det irriterende bakstykke i ryggen som er gjennomsiktig og veldig vanskelig å regulere ryggen. Dessuten er det knapper på kalosjen om man vil ha den oppe og passer ikke ordentlig da. Stiv å trille også, men selen er enklere å bruke synes jeg for jeg trenger ikke bruke hofteselene i den, men må det i EW. OG hvis man bruker uorginalt insektsnett så må man ha dette over håndtaket for at det skal sitte, det slipper man på EW. Så hvorfor jeg velder P&T, har ikke aning, men den ligger nærmere hjertet. Sikkert fordi jeg kjøpte den ny....
AO3 Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Simos reisetrille er fin å ha i bilen, men den tar ca like stor plass sammenlagt som Easywalker Sky. Den er en fin sommer- og kjøpesentervogn, men er ikke noe tess på vinterføre overhode. I tillegg er sittestillingen altfor bakoverlent for min smak. Vi solgte den! Emmaljunga Scooter er en kjempegod vogn, men den har litt for små hjul til å være god hvis det er mye snø, og jeg synes ikke den er spesielt praktisk å ha i bilen. Og den er større enn EW sky, om jeg skal si min ærlige mening. Jeg ville i alle fall valgt Scooter framfor Simo reisetrille any day.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå