angelsound Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Hei Jeg har en terasse som skulle vært malt, noen hagemøbler som skulle vært beiset, noen vegger som skulle vært malt...listen er lang. Tenkte å sette igang så snart energien kom tilbake;) MEN så kom jeg på en ting....stoffene i maling og beis er vel ikke så bra for fosteret? Om en maler ute? Noen som vet???? Klem
septemberpiken Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Ute hadde jeg malt uten problemer. Inne ville jeg passet på å bruke vannbasert maling og lufte godt. Det er lite løsemidler i moderne maling, men det er likevel greit å holde seg unna oljebasert maling for å være sikker.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har alltid hatt et malingsbehov som gravid, male og pusse opp =) =) Er det inne lufter jeg godt og er det ute så er det jo luft nok =) Men nå er jeg uansett ikke så engstelig for slik jeg da, bruker ikke maske el noe heller.... Tror ikke det er så veldig mye skadelig å puste inn liksom =) Så bare å male ville jeg sagt, eller spør på en male-butikk =))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå