Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her, fra og med idag. Har vært på annet forum til nå, men har en mistanke om at det er ei som leser ting jeg skriver og som sladrer om det... Så da fant jeg veien hit raskt :)

Jeg er 25 år, blir 26 i år. Min samboer er 27 år. Vi har prøvd å bli gravide i mellom 3 og 4 år uten hell, og har 3 insemineringsforsøk bak oss. Det første førte til en kjemisk graviditete.

Nå er vi igang med ivf. Starta med synarela idag, og går en veldig spennende tid i møte.. Hvis det er andre som har erfaringer eller er helt ny i ivf gamet, så kan man jo dele noen erfaringer..

Dette var litt om meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!. Jeg og min samboer er 26 år og er i gang med vårt første ICSI forsøk. Har forsøkt i litt over 2 år, men har fått påvist dårlig sædkvalitet hos min mann og lav AMH hos meg. Startet på synarela nesespray 22. mai og skal starte på sprøyter 8. juni. Kjempeherlig å endelig være i gang med det som kjennes å være vår første reelle sjanse til å bli gravid! Jeg har vært en utolmodig sjel, og har hatt store utfordringer med ventetiden. Kjenner at håpet og troen er på veg tilbake og det er en god følelse:)

Skrevet

Ja tålmodigeheten blir virkelig satt på prøve.. Vi fikk tidligere år antatt, dårlige el hos meg... Så håper alt annet er iorden slik at dette går bra... Ja, vi ser også på dette som vårt reelle første sjanse... Lykke til.. Har du hatt noen bivirkninger til nå eller?

Skrevet

Merket lite til bivirkninger. Litt sår nese, litt tullerusk i hodet av og til og litt trøttere enn vanlig, men det kan være fra all spenningen også. Så foreløpig går det veldig bra:) Håper du slipper unna bivirkninger du også! Blir litt skummelt med sprøytene, men heldigvis bare en slik puregon-pen på meg. Hvilken uke har du uttak?

Skrevet

Skal ha uttak siste uka i juni, regner de med... Jeg skal gå på menopur jeg da, i sprøyter.. Har tatt puregon til insemineringsforsøk. det gikk veldig bra :) Jeg trakk opp puregon selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...