Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bikket over i uke 18 ( 17+1), og driver hver ledig stund og kjenner etter liv.. Nåja, med to små så blir jo det bare etter leggetid.

Det er så spennende å kjenne etter om man kjenner noe, men enn så lenge så er midt prosjekt like fruktbart som SETI-prosjektet ( search for extrateresstial life) : Nada, nothing, niks og null.

Men jeg smør meg med tolmodighet og kjenner etter med stadig fornya iver!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143286920-kjenner-dere-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette innlegget kom som bestillt...;)

Jeg logget meg akkurat inn for å lete litt etter tilsvarende, enda jeg er bare 14+5. Nr 2 på vei og kjenner ikke en dritt! Med førstemann hadde jeg sommerfugl "bevegelser" i magen i uke 13. Og alle sier jo at man merker det mye bedre med nr 2....Niks!!

Var på første sjekk hos jordmor i uke 12 og da hørte hun hjertelyden, så vet jo at det iallefall var noe inni magen, hehe...

Ikke har jeg klart å kjenne noe livmorkant heller..

Jaja, da vet jeg at jeg ikke er alene og at det er sikkert helt normalt. Kanskje vi har noen rolige babyer...;);)

Lykke til med kjenninga!!

Jeg trodde jeg kjente litt dirring en dag ganske tidelig, deretter var det helt dødt til uke 20/21. På ultralyden i uke 19+4 så kunne vi se ei travel lita frøken som lå inni magen, men jeg kunne ikke kjenne noe. Veldig rart :)

Morkaka ligger visst forran og demper det meste av bevegelse hos meg, men fra uke 21 så har jeg kjent liv regelmessig :D

Det gikk enda ett par uker før sambo kunne kjenne noe utenpå :)

Håper du kjenner noe snart! :) Det er jo så kos

Hei :)

jeg venter nr 2, og kjenner daglige bevegelser. er 18+1 nå :)

har kjent spark noen uker nå. først bare når jeg lå på rygg, men nå spiller det ingen rolle om jeg ligger, sitter eller står ;)

kjenner sparkene utenpå magen også :)

med nr 1 kjente jeg ikke bevegelse før i uke 20/21.

Idag er det to uker siden jeg kjente liv første gang, men nå er det noen dager siden jeg kjente noe. Kjenner det ikke så ofte enda siden jeg bare er 12+1 idag. Med førstemann kjente jeg liv første gang 12+1, og vi kunne se det utenpå magen når jeg var 17 fullgåtte uker.

Annonse

har kjent liv i et par uker, jordmor både så, kjendte og hørte sparket på dopler i uke 12! :) kjenner det godt en sjelden gang, men det kan gå dager i mellom, er 13+3 og andregangs.. sist kjente jeg det tidlig i uke 14 :)

det er noe magisk med de første bevegelsene altså! vi er heldige som får kjenne det og være gravide! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...