Nummer tre <3 Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Tre dager over og krystallklar negativ test... Disse syklusene blir jo bare mer og mer uregelmessige! Hvorfor kan jeg ikke bare få mensen og få det overstått?
mamma til s@lma Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Du, jeg sender deg en stooor trøste klem , altså.. vet veldig godt hvordan du har det. Det føles som evig venting på tipping-resultater, når man ikke tør å håpe , for å ikke bli kjempe skuffet enda en gang. Men du, det kommer vår tur til slutt, så ikke gi opp, en gang når du minst venter det så dukker det plutselig en dobbel strekk på testen .
Nummer tre <3 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2011 Takk jeg fikk tr 4 dager over, kjipt! Føles litt tungt, men er ikke noe annet å gjøre enn å fortsette å prøve... Lykke til du også!
Shamy Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Føler med deg.. Var 1 uke over når TR kom.. Var så sikker på at denne mnd skulle det gå, men der tok jeg feil Mange trøsteklemmer! Du er ikke alene <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå