Trebarnsmamma30 Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Da var jeg kommet til dag 36(!) i syklusen. Fatter ingenting nå.. testet negativt den 29 og 31 dagen, har ikke testet etterpå da jeg bare har ventet på at mensen skulle komme. Har aldri hatt så lang syklus før (pleier å ha ca 30 dager).Har ikke graviditetssymptomer heller, kanskje en anelse ømme pupper bare..har hatt endel menssmerter fra dag 25 og utover, men de gav seg for noen dager siden.. Tør ikke teste på ny, og er redd mensen er dukket opp hver gang jeg er på do eller våkner om morgenen:( Blir jo ekstra skuffet hvis TR dukker opp så sent.
Nummer tre <3 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har det på samme måte.. Er på dag 33, negativ test i dag.. Ømme pupper, angst hver gang jeg skal på do... Frustrerende!!! Forrige gang testet jeg negativt på ikm og da var jeg gravid, så jeg håper jo litt da...
LilleKnott Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Jeg og... er på dag 36 i dag. Pleier å ha 32 dagerssyklus. Har fått både negative og svakt positive tester, men ingen TR enda. Det er så kjedelig at kroppen skal tulle sånn. Tror ikke jeg er gravid, har mer menssmerter enn gravid symtomer. Håper TR kommer snart så vi kan begynne på ny prøve mnd. Lykke til damer
Irene Adler Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Over IKM ja. Er nå på dag 28. Har vanligvis syklus på 23-26 dager, men har vært oppe i 31 dager av og til. Har hatt murringer, (har flere ggr kjent og vært sikker på at NÅ, NÅ kommer mensen) oppblåstsmerter, ømme pupper, ikke helt kvalme, men uvel, reagerer på lukter, trøtt. I dag kjenner jeg ingenting. Klarte ikke holde meg og testa i går kveld: NARRA IGJEN. Sikkert PMS som spiller meg et puss, det er sååå likt g-symptomer
Esperanza84 - gravid! Skrevet 1. juni 2011 #5 Skrevet 1. juni 2011 Jepp, i samme båt! Tok en digital test i dag, "Ikke Gravid" fikk jeg opp Er på dag 35, pleier å ha 28 - 30 dagers sykluser. Demonterte hele testen og såg flere linjer, men i følge siden under, er dette fordi testen måler både LH og HCG Vi får bare vente noen dager til og se hva som skjer! Lykke til damer!
Trebarnsmamma30 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2011 Tok ny test i kveld, negativ igjen! Føler det aldri kommer til å klaffe!
*Ninnin* Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 langt over selv. tok test for nesten en uke siden neg. er i allefall en om ikke en og halv uke på overtid. snålt. null mens mai., bra på en måte men .. tør ikke teste igjen, da det i tillegg er litt skummelt men jeg tenkte jeg kan jo like gjerne vente på tr. men spørs om hun egentlig kommer..
Nummer tre <3 Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Da kom tr hit fire dager over.. Har aldri hatt så lang syklus før!
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2011 Venter på TR enda jeg, ca en uke over nå...merkelig dette her. Men tester bare negativt så det er vel bare noe krøll med syklusen.
LilleKnott Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 Her kom TR i dag, 6 dager over. Nå starter en ny mnd. Med nye gleder og håpe på en spire
Trebarnsmamma30 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2011 8 dager over og ingen TR! Kan hende jeg har hatt eggløsning senere enn jeg tror da, husker jeg hadde så vondt i magen en hel dag for ca 14 dager siden..håpte det var festesmerter, men det var kanskje forsinket eggløsning..? Ikke vet jeg. Kanskje jeg ikke har hatt eggløsning for alt jeg vet. Vil bare ha TR så jeg kan gå videre til neste pp. Og slippe å ha dette ørlille håpet i bakhodet (som ikke forsvinner helt før TR dukker opp).
Esperanza84 - gravid! Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 tr kom til meg i går (5 dager for sent) - hadde nok el mye senere enn jeg pleier denne syklusen. Men denne syklusen skal jeg få begynne på pergo...JIPPI! Lykke til jente05, gutt08 - får satse på at du er gravid da;)
Mamma til to guttegull Skrevet 3. juni 2011 #13 Skrevet 3. juni 2011 Jeg er kanskje i en litt annen "båt" enn dere, men jeg går også å venter på mensen. Hadde en MA i april og det er idag syv uker siden jeg satte Cytotec. Blir helt gal av å vente. Vil jo bare komme igang og prøve igjen. Tok en graviditetstest i uke 21, og den var negativ ...
*Ninnin* Skrevet 3. juni 2011 #14 Skrevet 3. juni 2011 Da kom tr. to uker for seint:P ny måned, nye muligheter:D
Trebarnsmamma30 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 4. juni 2011 9 dager over her, er på dag 39 nå.. ingen tegn til mens. Nå begynner jeg å bli drittlei av å vente på TR! Vil jo begynne på en ny pp. Det er vel ikke så stor sjanse for graviditet heller siden jeg testet negativt for 3 dager siden.
Trebarnsmamma30 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. juni 2011 9 dager over her, er på dag 39 nå.. ingen tegn til mens. Nå begynner jeg å bli drittlei av å vente på TR! Vil jo begynne på en ny pp. Det er vel ikke så stor sjanse for graviditet heller siden jeg testet negativt for 3 dager siden.
Nummer tre <3 Skrevet 5. juni 2011 #19 Skrevet 5. juni 2011 Ønsker deg lykke til! Håper du er gravid! Jeg skal teste bidronningsgele nå i 8pp..
Trebarnsmamma30 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #20 Skrevet 9. juni 2011 14 dager over IKM og enda ingen mens! Testet negativt på dag 11, så er nok ikke gravid. Men puppene er gått fra litt ømme til kjempeømme de siste dagene og jeg har fått utflod som er lyselyse brun i dag.. fatter ingenting.
Messy + spire Skrevet 9. juni 2011 #21 Skrevet 9. juni 2011 Kun 4 dager over jeg.. og puppene mine har blitt kjempeømme de to siste dagene. Testet negativt i dag tidlig. Er jeg ikke gravid, så synes jeg TR kan komme slik at vi får startet på ny periode..
Irene Adler Skrevet 9. juni 2011 #22 Skrevet 9. juni 2011 Ja, vil også ha mens. Er 12-13 dager over, men negativ test. Alle "symptomer" forsvant med negativ test. Alt bare henger og ligger på vent når man ikke får mens
Trebarnsmamma30 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #23 Skrevet 10. juni 2011 15 dager over i dag. Kjempeømme, hovne pupper og trøtt. Humørsvingninger. Trodde ømme pupper var et tegn på at EL har vært?! Hååper det er EL som er forinket denne mnd. Hvis ikke kan mensen bare komme så det blir slutt på dette tullet!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 10. juni 2011 #24 Skrevet 10. juni 2011 Jente05,gutt08: du sa du hadde fått utflod som var lysebrun, kanskje festeblødning? Når tester du igjen? Vil du skal teste snaaart:) Masse lykke til!
Trebarnsmamma30 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #25 Skrevet 10. juni 2011 Tør nesten ikke ta test lenger etter alle de negative testene. Tok en test som var negativ for 4 dager siden. Er redd det bare er noe hormonkrøll, det kan vel gi lignende symptomer som graviditet. Men jeg håper jo på at det bare er forsinket EL (men da vet jeg jo ikke når IKM er). Vil heller ha mensen enn å se 1 strek på testen igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå