Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nå at jeg kjenner kroppsdelene til babyen hele tiden mens hun driver å romsterer rundt inn i der. Er 37+3 nå, og kjenner stadig noe spisst stikke ut på høyre side (mest trolig knær/hæler), og rumpa kan kjennes tror jeg...huff føler ikke at hun ligger så veldig godt beskyttet akkurat! Andre som har det sånn? Skal det være sånn? Jeg er førstegangs skjønner dere vel ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte som deg og er 37+4.

Jordmor forklarte meg hvordan hun ligger og det er helt klart en tottefis som stikker ut på høyre siden og rompa som stikker opp ovenfor navelen..:)

Skrevet

Da ligger nok våre bebiser ganske så likt. Føler jeg har litt gnagsår på høyre side av magen for tiden..og som hun styrer på når jeg har lagt meg, kan ligge og ikke få sove i et par timer pga all aktiviteten. Føler meg ikke akkurat uthvilt når jeg våkner på morran!

Skrevet

Hehe har det helt likt.. Hun presser at hun kan på høyre siden her og,og sove når hun holder på er helt umulig...

Skal bli godt å få disse snuppene ut:)

Skrevet

Helt klart! Bedre at de kommer ut og romsterer nå synes jeg...vertfall innen et par uker ;)

Skrevet

Er 35+0 i morgen og kjenner tydelig kroppsdeler stikke ut både her og der. Klarer dog ikke alltid identifisere kroppsdelene sånn akkurat.

Full aktivitet der inne nå! Våkner ikke av han om natta, men ka tid för jeg klarer sovne, fordi han holder sånn på.

Sliten? Ja du... Er vel en bra forberedelse på å ha en baby! ;)

Men i natt var det faktisk 3 åringen som holdt meg vken til halv 4!!! Fatter ikke hva det går av henne... Helt död i dag!

Tåler mye dårligere lite sövn nå, enn til vanlig.

Godt det snart er over!

Skrevet

Hei

Er selv i bare i uke 33+2 (venter nr 3) og kan kjenne rompa og av og til et kne like ved siden av navelen. Kjenner også beina godt oppe på høgre side, og hode ned. Er slank fra før og har lite "naturlig polstring", så er vel naturlig at jeg kjenner en del. Hun gir også beskjed i form av spark viss jeg lener meg inntil pulten på jobb... hun kjenner vel ting utenfor like godt som jeg merker henne. Er ikke bekymret - hun ligger jo rimlig godt beskyttet inni der:) Og jeg utsetter meg heller ikke for noe jeg tror kan skade.

Du trenger nok ikke bekymre deg du heller:) Kos deg med bevegelsene - snart er hun ute!

Skrevet

Jupp, er 40 + 1 og babyen ligger her tydeligvis i akkurat samme leie som din. Kjenner godt føttene/knærne og stumpen når de flytter på seg ja <3

Skrevet

Jeg er 36 uker og har i flere uker kunnet kjenne kroppsdeler. Rumpa ligger ut over navlen og føttene liksom over der igjen, og hodet og hendene er helt nede. Det er helt normalt, men noen kjenner det kanskje bedre enn andre. Jeg er veldig slank til vanlig og føler også at det ikke er så mye som liksom beskytter babyen. Kan få litt vondt kjenner jeg hvis 2 åringen slår meg på magen, selvom hun ikke slår hardt. Dette er hvis hun liksom treffer babyen. Det syns jeg er ganske skummelt så vi er veldig strenge på at hun må være forsiktig med magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...