Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Har de med seg venner/venninner fra bhg? Jenta mi er 4 1/2 og har hatt med hjem og vært med hjem 5-6 ganger.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Har en som nettopp har blitt 4, og han har ikke hatt med seg noen hjem fra barnehagen enda. Heller ikke vært med noen. Men han har derimot 3 gutter fra samme avdeling, som er like gamle, som bor i umiddelbar næhet. De løper på besøk til hverandre om ettermiddagene og i helgene stadig vekk. (Vi foreldre følger de, selvfølgelig). Det er veldig koselig, og de 4 guttene har utviklet et supert vennskap, ser det ut til.
kajak&Daniel Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 Gutten min på 4,5 har hatt med seg unger hjem, men det er stortsett bestekameraten da. Han er faktisk der akkurat nå. Men det skal sies at bestekameraten bor i samme blokk OG samme etasje som oss da :-) Ellers er det vel et par andre han har vært med hjem til/hatt med hjem. Han spør veldig ofte om den ene eller den andre kan få være med oss hjem, men siden vi ikke har avtalt med foreldre, så blir det stortsett ikke...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Her har gutten min vært med en kompis hjem og han har hatt med seg en kompis hjem. Gikk supert det:) så blir vel mer og mer av det fremover tenker jeg:) De leker jo så fint i denne alderen:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Han er forresten akkurat blitt 4 nå
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Jenta mi er 3,5 og har et nært forhold til ei som bor rett borti gata. De følges frem og tilbake av oss foreldrene (som forøvrig også er gode venner) hele helga og gjerne også på ettermiddagene. De veksler litt på å være med hverandre hjem etter bhg av og til, etter en tlf hjem til den andres foreldre. De vil gjerne overnatte hos hverandre også nå, så da får vi prøve ut det etterhvert. Ellers er det ingen andre hun er med/har med hjem, men hun har ikke et sånt forhold til noen av de andre heller. Ikke enda, ihvertfall.
Mams88 <3Benedicte<3 Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 Jenta mi er straks 4 år. En gang har hun vært med en venninne hjem etter barnehagen. En gang har vi hatt en venninne på besøk her en hel dag, og 4-5 ganger har hun vært borte på besøk en hel dag uten meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå