Gå til innhold

Siste innspurt, med plager og gleder =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg, og jeg kjenner at alle de mindre morsomme sidene ved å være gravid stiller seg i kø..

våkner av kramper om natta og gjør alle mulige slags dansetrinn for å få den vekk...

halsbrann så man føler at flammen står ut av kjeften....

Knirker som om man er 90 år når man reiser seg fra sofaen og vagger de første meterne til bekkenet er sånn noenlunde på plass..

masse kommentarer om at: Oi, nå er du blitt stor, nå kommer den vel snart...eller

det der ser jeg er ei jente for akkurat sånn mage hadde jeg da jeg fikk ei jente (for 50 år siden...)

Idag gikk jeg på jobb i høye gummistøvler på morgenen, for det øste ned, og da jeg skulle ta dem på meg igjen, klarte jeg rett og slett ikke å få pressa leggene nedi...så jeg gikk "walk of shame" til bilen, med støvlene i store skrukker nedover bena...

Men samtidig: Jeg elsker det, og gleder meg til å tilbringe de siste 3-4 ukene med babyforberedelser og pusling, mens magen fortsetter å vokse...litt rart at det kanskje er siste gang jeg har en baby i magen..

Nyt tiden videre, jenter, med og uten plager =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler* :0) Du kunne ikke sagt det bedre, akkurat sånn føler jeg det også ! Var god den med støvlene, hihi :0)

Jeg har også blitt så heldig å få kramper i legger... spes om natten, er jo heldig om jeg sovner igjen da. Godt det nærmer seg i alle fall, og samme her, er nok siste gang jeg går slik... så prøver samtidig "nyte" disse sv.plagene :0)

Skrevet

Hehe føyer meg etter, vittige beskrivelser og det der kunne vært som tatt utav min hverdag også, kjenner meg sååå igjen;)

Good luck girls!! <3

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...