Gå til innhold

Hvem jukser i Paradise 2011??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har sett nest episode på Viaplay ikveld. og vi fikk se ett klipp av noe som skjer på finaledagen. Rett før finalen ber Triana , Ole om å fortelle sin hemmelighet. Da sier Ole helt knust,at det handler om en av deltagerne, og at en av de har jukset. og at han har holdt det hemmelig lenge.

Jeg blir sprø,jeg skjønner ikke hva,eller hvem som kan har jukset.. hehe

siden det var snakk om et stort oppdrag og nå infoen om at det var Ole som satt på hemmeligheten, så er nok det Kim som har juksa i forbindelse med det oppdraget der han måtte bli sendt ut at Heidi.. Hadde håpet på at det var Heidi som hadde jusket, liker ikke henne i det hele tatt..!!

Annonse

I følge Joakim (som var der i begynnelsen), så vinner Niklas, og han slipper kula.

Joakim har fortalt dette til flere personer i Kristiansand. Dattern min bor der, og ho fortalte meg dette i sta.

Men det kan jo hende han bare kødder med det ;)

det er et par som vinner. når de vinner så står de i noen minutter med en kule i hånden. om en slipper kulen så tar den personen hele beløpet alene og den andre personen får ingenting. om ingen slipper så deler de beløpet likt med hverandre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...