Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg håper værmeldonga stemmer i morgen har jeg noen spørsmål om påkledning. Lille er 1år om et par uker, han skal jo ikke være i sola, men det er ikke lett å holde han unna hele tida! hva gjør man med påkledning? det sies at det skal være en 22-24grader.. bruker man shorts å t-shorte (han er varm av seg!!) å solkrem eller er det lurere med tynn bukse å genser (solkrem??) når er det "lov" å evt ha på mindre klær når det som sagt er vanskelig å holde han i skyggen hele tida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lett det her med bekledning på de små.

Da det var så varmt rundt påsketider lurte jeg fælt på det samme.

Hadde på vesla tynne joggebukser og langermet body (var jo tross alt bare april)

Er det varmt nå og vindstille ville jeg nok kanskje tatt på mindre klær. Vanskelig å si. Men kjøp en solkrem, så er han ihvertfall beskyttet mot solstrålene. Er veldig vanskelig å bare ha disse små i skyggen. Det går ikke med min lille jente på 14 mnd:)

Skrevet

Her bruker vi short, t-shirt og solhatt. Også bruker vi solfaktor 30 og smører ofte. Nå sover de fleste 1 åringer i den tiden solen er som varmest/farligst.

Skrevet

Det er ikke noe problem å la en som er ca1år være noe i sola. Selvfølgelig bør man ha dem i skyggen også, men det er jo umulig å holde en som vil krabbe/gå rundt overalt kun i skyggen. Hvis det er sol, varmt og ikke sur vind, så ta på t-skjorte og shorts og smør med solkrem. Noe på hodet er også lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...