Gå til innhold

Blir alenemor...:(desverre...og lurer på...

Anbefalte innlegg

hvaslags stønader skal jeg søke på? går kun på AAP.

hva må jeg gjøre først og fremst?og tar dte lang tid for å invilge pengene? er jo nødt å betale husleie.

Forholdet vårt går desverre ikke lengre. jeg har prøvd g prøvd men når han ikke bidrar med noe bare sitter der og gir faen i oss da har jeg ikke noe valg.hver eneste dag er det bråk.

guttungen gråter hver dag pga han fordi hans far ikke bryr seg eller gidder ikke leke med han. i kveld gadd han ikke engang lese nattahistorie for guttungen og han ble lei seg. huff er så lei meg på sønnen min isn vegne at han ikke kan ha en onklig far.

han gidder ikke engang følge med hva som skjer på skolen og jeg må mase på han for at han skal bli med sinn egen sønn på fotballtrening,..

huff måtte bare blåse ut litt..ble litt lengre enn jeg tenkt meg.men men...

er så lei meg bare,

Fortsetter under...

Skaff deg en avtale med familievernkontoret i kommunen, be dem kalle ham inn, så får han seg kanskje en vekker...

Jeg tror noen menn ikke er klare over hvor viktige de er i hverdagen til barna, de tror at det bare er mamma som betyr noe.

Men jeg går på aap og de pengene mister jeg vel ikke i tillegg til de stønadene?

Han har begynt gi fullstendig faen. viharvært sammen hos psykolog men da la han ut som at det var min feil alt som var og han var en engel...

og begynte skylde på at han ikke hadde tid å gå dit osv..og han harike tid å møte opp på familievernkontor engang. jeg har ringt dit men han tar meg ikke på allvor når jeg sier jeg orker ikke mere.

foreldra hans ga faen i han og han trur han kan gjøre sånn med sin egen sønn..guttungen sliter på skolen konsentrasjonen og når jeg snakker med han om dt så sier han at han var sånn og...åhhhh det er jo ikke det jeg vil frem til og når jeg prøver forklare han ting så skjønner han ikke han er kun opptatt av sitt ikke av oss.gråter hele tiden og når jeg nevner dte for han sier ghan at da får jeg gjøre noe med det da hvis jeg har det fælt-. han bidrar ikke med noe. jeg måtte ta sønnen til trening i dag mens han satt hjemme og spiste is og var på nett..

gråter og gråter ..

men takk for svar dere:)

hi

Annonse

Takk:)

jeg vet dette ikke er bra for guttungen.men er så redd jeg ikke greier meg økonomisk også. har kun aap og barnetrygd nå.

jeg må jo tenke på han ,han er kun 7 år og det sårer meg sånn ¨å se han bli lei seg fordi hans far ikke gidder ta ansvar. hver gang vi krangler så er han en englefar men det varer i 2 dager så er dte pån igjen..skal jeg drive krangle hver dag da for at han skal vedlikeholde ansvaret..det synes jeg ikke er riktig.

han skjønner ikke meg og vet ikke om han noen gang kommer til å forstå meg. han er opptatt med sitt og thats it.sa tl han at kommunikasjon er viktig men sa dier han at han er bare sånn stille av seg og ikke prater så mye..jeg blir gal. jeg må snakke med folk .mens han er stille av seg. og det verste av alt er at psykologen mente at det ikke var noe galt i å være stille av seg.

selv om jeg forklarte hvor mye det plaget meg at han aldrig kommuniserte med oss.helt høl i hue.

hi

ikke hvis jeg er registrert hos nav. da får jeg det også leser jeg nå.

men tar alt dette lang tid? huff gruer meg sikkelig til alt fra søknad til møter og selvfølgelig er det meg som må ordne dette.føler jeg blir stresset.er dt noen andre jeg kan snakke med i mellomtiden? vet snart ikke hva jeg gjør. har så lyst skrive til hans mor om hviordan han egentlig er for dem trur han er en engel...

men jeg er ikke en slem person. jeg vil alles beste, sikkert derfor jeg blir skuffet gang på gang på gang

hi

Annonse

Du må også ha fått signatur fra far på flyttemelding før du kan søke disse stønadene. Altså må han være enig i at du skal ha hovedomsorgen.

Jeg skjønte derimot ikke det du skrev om at"selvfølgelig er det jeg må må styre med disse søknadene". Mener du at mannen din skulle gjort dette for deg?;)

Kjære HI.

Jeg er i samme båt som deg. Blir også alene nå..

Her var det han som bestemte at det er over. Han har ikke følelser for meg sier han. (Skrev et innlegg tidligere idag)

Men han bryr seg om gutten vår, men ikke meg.

Det er så tungt, og jeg lurer også på hvordan det skal gå! Innerst inne vet jeg det går bra til slutt, både for meg og deg, men nå ser ALT mørkt ut.....

Klem! :)

Så trist at gutten har en far som ikke er interessert og hele tiden skuffer ham så til de grader åpenlyst.. Jeg skjønner godt at du ønsker å forlate han pga disse egenskapene, men det jeg tenker på er; hvordan tror du samværet blir? Er du ikke det minste skeptisk for å la gutten være alene hos far når han ikke enser han nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...