Juliprinsessene Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 blei plutselig kjempe svimmel, kvalm og fikk veldig hjertebank. Har ikke gjort noe tungt eller stresset. bare sitter på soffaen. noen som har opplevd det samme? er 35+5 uker. takker for svar.
funky Skrevet 31. mai 2011 #2 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har ikke opplevd akkurat d samme, men var jeg deg, hadde jeg ringt legevakta, bare for å være på den sikre siden. Jeg er så redd for sånn svangerskapsforgiftning, å tenker at d er bedre å ringe å spørre en gang for mye enn en gang for lite! Er man usikker, skal man få svar! Lykke til!
Juliprinsessene Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2011 ja jeg tenkte at jeg kanskje skulle ringe, men så har jeg lege time i morra tidlig kl 8. men det er jo sant at det er bedre å ringe en gang for mye enn en for lite!
Blomstermor Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Tror jeg ville ringt føden. Da slipper du å uroe deg frem til imorgen... Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
trippeltopp Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Jeg opplever det stadig vekk dessverre... men om det er det samme du har vet jeg jo ikke.. Hos meg er det rett og slett blodtrykket.. Jordmor forklarte det sånn at det egentlig er et sunnhetstegn, fordi kroppen først og fremst sørger for at babyen får det den trenger, og at den dermed ikke alltid klarer å pumpe blodet opp i hodet. Dette resulterer i at man plutselig kjenner seg uvel, blir svimmel og kjennes ut som om man skal svime av, og det kjennetegnes gjerne av at det skjer også når man sitter i ro, slik at det ikke trenger å være noen belastning inni bildet. men igjen; jeg vet jo ikke om det er dette som plager deg, så jeg vil alltid råde deg til å undersøke hos lege uansett. Lykke til!
trippeltopp Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Jeg opplever det stadig vekk dessverre... men om det er det samme du har vet jeg jo ikke.. Hos meg er det rett og slett blodtrykket.. Jordmor forklarte det sånn at det egentlig er et sunnhetstegn, fordi kroppen først og fremst sørger for at babyen får det den trenger, og at den dermed ikke alltid klarer å pumpe blodet opp i hodet. Dette resulterer i at man plutselig kjenner seg uvel, blir svimmel og kjennes ut som om man skal svime av, og det kjennetegnes gjerne av at det skjer også når man sitter i ro, slik at det ikke trenger å være noen belastning inni bildet. men igjen; jeg vet jo ikke om det er dette som plager deg, så jeg vil alltid råde deg til å undersøke hos lege uansett. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå