Gå til innhold

Noen fler her inne som har gallestein??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har slitt med dette, og pga en fastlege som ikke tok det alvorlig ( til tross for sterke anfall ) mente det var magesyre+++ Flere runder på legevakt og mye styr...hadde opptil 2-3 sterke anfall i uka...jeg var helt ødelagt,

Kom til slutt på Ultralyd på sykehuset og fikk høre at her var det rikelig med gallestein.....så da gikk det ganske raskt til det ble fjerning av galleblære.

1 år siden den ble fjernet nå og alt har vert greit,. Skikkelige gallesteinsmerter er grusomt, så anbefaler de som sliter med det å få fjernet den :) Lykke til

JA!!!!! Og det er SÅÅÅÅ VONDT!!!! Men jeg får gallestensanfall hvis jeg spiser for mye fet mat, så det bør du unngå. Jeg har ei snuppe som er for liten til at jeg kan ligge noen dager på sykehus, så jeg har vært til lege og fått smertestillende som jeg tar hver gang jeg har anfall, mens jeg venter på operasjon. Fikk først paralgin forte, men dette var for svakt, så nå har jeg fått noen sterkere, er ikke sikker på hva de heter. Så kom deg til lege og få enten operasjon eller piller, og fet mat som pølser, for mye bacon, ribbe etc kan gi anfall, så forsiktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...