Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Del Skrevet 31. mai 2011 Blir så laaaaangt å scrolle seg nedover på lista/ rullegardinmenyen til venstre her, og det er jo litt dumt siden de er blant de mest brukte forumene her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 1. juni 2011 #2 Del Skrevet 1. juni 2011 Disse 3-4 forumene som ligger på topp er forumer som blir trukket fram av redaksjonen. Resten ligger alfabetisk. Ettersom det ble lagt på 2 nye debatter for barn mellom 3-6 år og 6-8 år så valgte jeg å legge alle ned i listen. Det bør ikke by på større problemer da den nettopp er alfabetisk og du har også muligheten til å legge den debatten du selv ønsker som favoritt i din nettleser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2011 #3 Del Skrevet 1. juni 2011 Ok, det var dumt. Da blir det veldig mye vanskeligere for oss brukere å switche mellom f.eks skravlesiden og småtroll-forumene, og jeg tror nok dere vil miste mange brukere på dette. Ingen som gidder å scrolle så langt nedover på lista hver gang, og sikkert mange som ikke vet at de ligger der nede heller... (siden de lå på topp før) Så et tips fra meg; ønsker dere å gjøre DiB mest mulig brukervennlig og beholde flest mulig brukere, få småtrollforumene opp på topp igjen- man merker allerede nå at det er mindre aktivitet på småtroll-forumene i forhold til tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 1. juni 2011 #4 Del Skrevet 1. juni 2011 Vet ikke hvilke tall du sikter til når du sier det er mindre trafikk på debattene. Det er under ett døgn endringen ble utført. Det blir feil å legge kun småtroll debattene på topp. De debattene som lå øverst der før var lagt inn på topp ved en feil og da det nå ble opprettet debatter for de med eldre barn så valgte jeg å samle alle disse sammen på lik måte som "Trimester" og "kjøpeguide" debattene. Om du skal gjøre det enkelt å switche mellom debattene så oppretter du enkelt favoritter i din egen nettleser. De debattene som ligger på topp nå er universelle som redaksjonen ønsker å fronte. Resten ligger alfabetisk og småtroll debattene er listet opp på lik måte som resten. Det jeg kan si er at vi kommer muligens til å gjøre en annen løsning ut av den scrollvinduet etterhvert men slik det er nå så forblir det alfabetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. juni 2011 #5 Del Skrevet 6. juni 2011 Hadde jeg vært dere så hadde jeg vurdert å legge de 10 mest populære debattene øverst. Deretter alle de andre debattene. Vil tro at dere godt kunne droppet en del av dem med tanke på hvor gamle innleggene der faktisk er. Da hadde man slippet å scrolle. Syns det er en merkelig ting å be brukerne legge debatter i favorittlisten sin. Småtrolldebattene vil jeg tro er ganske trafikkerte?!? Det burde jo være noe dere skulle fronte for å få flere til å henge her. Sånn som det er nå så møter nye brukere "Datasnakken" før "Småtroll" når dere fronter dere som et nettsted for vordende og nybakte. Må si at hvis man ikke vet at dere har forumer for "Småtroll" så finner man dem ikke heller nødvendigvis som ny bruker. Med meg selv så vet jeg at jeg fant de nettopp fordi de lå øverst og var lette å få øye på, de var veldig aktuelle å besøke siden jeg var "ny" mor. Der fikk man svar fort. Mulig dette er gjennomtenkt fra deres side, men da forstår jeg ikke helt hvordan dere har tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 7. juni 2011 #6 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har løsningen. Døp om Småtroll til Aktive troll. Da får ledelsen her det alfabetisk og brukerne får de på toppen av lista. En vinn - vinn situasjon og alle blir fornøyde ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #7 Del Skrevet 7. juni 2011 HI her. Jeg har dessverre ingen tall å vise til nei, de er det nok du som sitter på. Men det er jo uansett helt bak mål å gjemme bort noen av de mest brukte forumene her inne- det blir jo som å BE om å få færre brukere. Gamle brukere som slutter å stikke innom småtrollforumet fordi det er så tungvindt å scrolle langt ned på lista, og nye brukere som ikke finner forumet i det hele tatt fordi det ikke synes på førstesiden.. Og pga manglende reklame inne på BIM er det mange der inne som ikke aner at det finnes egne babyforumer her på DiB- ergo mister man mange brukere i overgangen mellom BIM og DIB, og det å flytte småtrollforumene ned på listen virker jo ikke akkurat i riktig retning for å si det sånn. Jeg mener, Drømmedebatten og Jul/ Påskeforum skal frontes mer enn babyforumene deres, på en nettside som heter nettopp Din BABY?? Snakk om å skyte seg selv i foten her, det blir jo som om butikkene skulle begynt å gjemme bort bestselger-varene sine inne på bakrommet... Hvis det er det alfabetiske som er problemet her, hva med å kalle det 0-1 år småtroll, 1-2 år småtroll osv, da tall ofte blir plassert først i en ellers alfabetisk ordnet liste? Er jo det samme inne på BIM, der står trimesterforumene på topp, selv om de strengt tatt skulle stått langt ned på listen, på T, hvis man skal følge den samme politikken begge steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 8. juni 2011 #8 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er enig! Få det opp igjen. Er litt unødvendig å flytte forum som har vært på toppen sååå lenge, til bunns! Sjelden jeg gidder å gå innom småtroll 0-1 lenger, og jeg var der daglig før. Kall det gjerne latskap, men jeg syntes det var MYE bedre før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 8. juni 2011 #9 Del Skrevet 8. juni 2011 Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et lite nurk Skrevet 8. juni 2011 #10 Del Skrevet 8. juni 2011 Få den opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. juni 2011 #11 Del Skrevet 8. juni 2011 Signerer! Få Småtrollene til topps igjen. Det er derfor jeg er her inne, og setter pris på at de er lett tilgjengelige. Latskapen lenge leve, men sånn er nå verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 8. juni 2011 #12 Del Skrevet 8. juni 2011 opp med småtrollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enits40 Skrevet 8. juni 2011 #13 Del Skrevet 8. juni 2011 Enig! Nåværende plassering er tungvint - få det opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppen og lillemor Skrevet 8. juni 2011 #14 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg sjekker nesten aldri småtroll forumet lengre.. gidder ikke å scrolle nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evigheten Skrevet 8. juni 2011 #15 Del Skrevet 8. juni 2011 Har Småtroll 0-1 på favoritter jeg. Men det er mer tungvint å lete det fram på favorittlista på pc'n enn å finne det øverst på lista her, som det var før. Få det opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InsomNina Skrevet 8. juni 2011 #16 Del Skrevet 8. juni 2011 Opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaggermusa Skrevet 8. juni 2011 #17 Del Skrevet 8. juni 2011 Opp opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlefairy Skrevet 8. juni 2011 #18 Del Skrevet 8. juni 2011 opp med småtrolla! utrooolig plagsomt at den ble lagt ned..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingenes Herre Skrevet 8. juni 2011 #19 Del Skrevet 8. juni 2011 Flytt oss opp!! Vi vil opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 8. juni 2011 #20 Del Skrevet 8. juni 2011 Flytt de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 8. juni 2011 #21 Del Skrevet 8. juni 2011 Signerer og synes roingen til Administrator burde fått seg en påhengsmotor! På småtroll 0-1 så er det nederste innlegget over et døgn gammelt. Så gamle innlegg lå ikke nederst før dere slengte småtroll-forumene i alfabetisk rekkefølge. På 1-2 er det nederste innlegget datert til 29. mai og 2-3 år er det nederste innlegget datert helt til 28. april! Hør på brukerne, det er vi som bruker forumet dinbaby.com og det er vi som sørger for lite eller mye trafikk! Og det er bare til å innse - folk er late. Må de scrolle helt ned, så gidder de ikke. Og legge inn forumet som favoritt i nettleseren? Hvorfor skal vi gidde å ta den ekstra jobben fordi dere har gjort det tungvindt her? Nei, da blir det ikke brukt. Som man ser på trafikken. Administrator - du synes sikkert at du gjorde en fabelaktig jobb. Men vi som høster de såkalte fruktene av jobben din er ikke enig. Og da gjorde du ikke en fabelaktig jobb likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. juni 2011 #22 Del Skrevet 8. juni 2011 Få den opp igjen ja, jeg har knapt vært på småtroll etter den ble flyttet ned! Trodde faktisk en stund hele småtroll var borte pga den forflyttningen.. Hva var poenget med det? Så signerer alle over her ja, borstsett fra Admisistrator så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uhhuhher Skrevet 9. juni 2011 #23 Del Skrevet 9. juni 2011 Ønsker også disse forumene opp igjen på lista. Gamle vaner er vonde å vende. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinaog2små Skrevet 9. juni 2011 #24 Del Skrevet 9. juni 2011 Opp på lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. juni 2011 #25 Del Skrevet 9. juni 2011 Dette er et klart signal fra brukerne deres. Hvorfor syns dere vi tar vi "feil" her? Dere burde jo være glade for konstruktive tilbakemeldinger som gjør sidene deres mer brukervennlige. Skjønner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå