Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Og da tenker jeg selvfølgelig ikke på normalt renhold. Vasker ofte både gulv og annet så er ikke det, men i noen hjem syns jeg det lukter så "fresht". Tror ikke det lukter noe hos meg, bortsett fra grønnsåpe de dagene jeg vasker. Det fins vel noe for å ha i stikkontakten? Hvilken av de anbefales? Vil heller ikke ha ekstrem lukt som setter seg i klær og hår, men bare ute etter det "lille ekstra":)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Jeg bruker sånne "diffuser" vet ikke hva det heter på norsk, men de er kjempefine som pynt og det lukter godt i hele huset Om man kjøper en god en da
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #4 Skrevet 31. mai 2011 Inimellom bruker jeg sånn duftolje som du har i en sånn lysestake med skål over. Mange herlige lukter, jeg kjøper som regel på kremmerhuset Det lukter ikke kjempesterkt, men du kjenner det med en gang du går inn i rommet.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #5 Skrevet 31. mai 2011 Noen spesiell duft du anbefaler fra Glade?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Nå som vi har spedbarn i huset er vi utrolig forsiktig med dufter, så det lukter vel sansynligvis bare gulp her i huset nå for tiden. Før brukte jeg alltid røkelseolje, spesielt om vinteren. Hadde en som het vårblomst som var utrolig god. Rundt juletider bruker vi kongerøkelse, også den i oljeform. Ellers synes jeg duftlys er greie å ha stående, uten at jeg tenner på dem. Gir en svak duft, og blir ikke for intens. Hanler fra black design shop eller kremmerhuset.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #7 Skrevet 31. mai 2011 på kremmerhuset har de mange forskjellige typer duftoljer. den beste heter "clean linnen". det lukter rett og slett rent! nydelig duft. jeg kjøper den store flasken med pinner oppi. disse pinnene trekker til seg oljen også snur man pinnene av og til. bør ikke stå i små tette rom. da har den en tendens til å bli dårlig og få en viss mugglukt. man får også små lys med samme lukt i tillegg til dem 2038 nevner. ellers så synes jeg disse flate duftgreiene fra glade er kjempegode. spesielt om den lukter av grapefrukt eller lignende. dem som lukter sitron minner om toalettduft. de til å stikke i kontakter synes jeg lukter altfor sterkt. da må man ha dem langt unna der man oppholder seg. ellers så synes jeg det lukter godt av duftlys med cappucino, vanilje eller kaffeduft.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Hi hi, ikke fise... Neida, lufte ut ofte og vanlig renhold holder lenge. Jeg pleier å bli kvalm av liksom-dufter. Kanskje bake boller av og til;)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Jeg vasker det meste av huset med vann. Grønnsåpe lukter ok den dagen det blir vasket med. Men etter en dag begynner det å lukte litt gammelt rett og slett. Tror ikke de som er vant med det merker det selv. Grønnsåpe trekker jo til seg bakterier, og det vil alltid være en hinne igjen om man ikke er ekstremt nøye med å skylle godt med vann etterpå. De fleste skyller ikke bort all såpen når de vasker gulv vil jeg tro. Grønnsåpen som ligger igjen vil da gi god grobunn for at bakteriene skal yngle og lage en "deilig" duft. Den lukten i huset jeg liker best er den som kommer når man har klær i tørketrommelen som har blitt vasket med tøymykner, men det må være en av de gode tøymyknerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå