Gå til innhold

Sønnen min er solskadet

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av mai var det fint vær. En dag jeg hentet han i barnehagen hadde han blitt veldig solbrent på det ene kinnet.Det var sterk sol denne dagen. De hadde ikke smurt han fordi solen kom litt brått på dem, da de var ute på tur.

En måned etter er huden skadet. Han er rød med hvit "runding" inni. Er han ute blir kinnet veldig rødt der han ble solbrent. Er han inne en dag er huden hvit og rød. Jeg har smurt med div kremer i håp om at det skal bli bedre, men det har ikke blitt bedre i det hele tatt. Redd for at huden hans alltid vil være skadet der :(

Har noen et tips til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143285831-s%C3%B8nnen-min-er-solskadet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta ham med til legen for en sjekk. Da kan du få bedre råd om hva du kan og bør gjøre og hvordan det vil utvikle seg. Bruk i mellomtiden solblokk hver gang han er ute. Det tar tid, kansje et år, for huden å komme seg etter en kraftig forbrenning.

Ta ham med til legen for en sjekk. Da kan du få bedre råd om hva du kan og bør gjøre og hvordan det vil utvikle seg. Bruk i mellomtiden solblokk hver gang han er ute. Det tar tid, kansje et år, for huden å komme seg etter en kraftig forbrenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...