Pogoled Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Har vært i god form hele svangerskapet, men fikk i dag murringer i ryggen og magen. Det er ømt når jeg trykker lett på magen. I tillegg har jeg vondt i hodet og har vært litt småkvalm i dag. Dette kom som kastet på meg, så blir jo litt bekymret. Er dette normalt (er i uke 29)? Ikke så greit å vite siden jeg er gravid for første gang... Det surrrer jo tanker om kynnere til svangerskapsforgiftning under topplokket.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har og fått sånne murringer, bare at jeg vil kalle dem for svært smertefulle. Har de på 4. dagen nå og føler meg helt invalid! Er 4 uker igjen til termin og passer IKKE med fødsel nå om det skulle være oppstarten til noe sånt.. Når det er sagt, så er litt murringer helt normalt og håper ikke jeg skremte vettet av deg
Pogoled Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 Hehe.. neida, du skremte meg ikke:) Var hos jordmor i dag og hun vil følge det nøyere opp. Blodtrykket var fint, men hun kunne ikke utelukke begynnende svangerskapsforgiftning, så jeg fikk streng beskjed om å slappe av og stresse ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå