TanteTroll Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 ..og det blir forsøk i august! Fikk et godt inntrykk, og gleder meg til forsøk igjen. Og kanskje best av alt - ingen spray denne gangen:-) Det blir veldig deilig å ha bare sommerferie i år. De to siste sommerferiene har vært berørt av lap og forsøk. Så denne ferien skal bare nyyyytes, og ivf-batteriene skal lades fulle! Lykke til alle dere som er i gang med forsøk eller ruger! Og god sommer (i morgen kommer den:-))!
Hegemor_78 Skrevet 1. juni 2011 #2 Skrevet 1. juni 2011 Her har tanta kommet i dag, på rugedag 14, etter første forsøk på Aleris. Så da skal vi vel igang igjen i august vi og :-) Hørte du noe om de skulle ha sommerstengt, og evt når de åpnet igjen? Jeg håper jeg kan begynne på sprayen i juli etter to sykluser, slik at jeg kan begynne på sprøyter når de åpner igjen. Håper da bare at jeg slipper å spraye så veldig mye lenger enn normalt... Jeg skal bruke tiden på å lade batteriene jeg også. Dette ble en forventet nedtur, men nå håper jeg at jeg kan være litt mer optimistisk på neste runde.
TanteTroll Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2011 Så dumt det ikke gikk, Hegemor_78. Men det ser ut som om du allerede ser framover:-) Jeg fikk ikke med meg fra når de hadde stengt, men de skulle åpne igjen 8 august. Kanskje vi treffes i gangen på Aleris i august?
Gjest Løvemusene Skrevet 1. juni 2011 #4 Skrevet 1. juni 2011 Hei Jeg skal også begynne med behandling på Aleris i august. Ble til slutt bestemt det, ble for hastverk med de andre i juni. Vi har time hos Aleris rett før de stenger. Siste dagen deres er 30.juni Kanskje vi ses da ja, hehe. Jeg teller dager til august jeg nå ...
TanteTroll Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2011 Koselig om vi får følge ved forsøk alle 3 da:-) Husk og nyte sommeren og "forsøksfri" - det blir tidsnok utfordringer, spenning, masse følelser og uendelig lange rugedager! Og forhåpentligvis en kjempefin premie denne gangen!
Gjest Løvemusene Skrevet 1. juni 2011 #6 Skrevet 1. juni 2011 Jeg har regnet ut når jeg kan begynne med sprøyter og ca. egginnsetting 29.aug.... to uker etter det kan vi teste... det er akkurat 100 dager til det! Men vi har 3 forsøk på egen hånd før det, og selvom legene mener det ikke er håp så prøver vi
Hegemor_78 Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Ja da møtes vi kanskje i gangen :-) Men det spørs om jeg tør å spørre noen jeg møter om "si meg, er du Rugekassa????" hehehe.. Løvemusen kan forøvrig også føre til misforståelser ;-) Jeg håper jeg kan avtale at jeg kan begynne med sprayen i juli, så jeg kan begynne med sprøytene når de åpner. Det er jo bare å prøve på egenhånd også, det kommer vi til å gjøre nå, da blir ventetiden litt kortere. Har jo alltid et håp :-)
TanteTroll Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2011 He he - nei det er ikke sikkert jeg svarer hvis du roper "Ruuuuugekassaaaa - er du her???" Men vi treffes kanskje i gangen uten å vite det før etterpå:-)
Gjest Løvemusene Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Ja, eller så kan vi jo bli kjent før vi drar dit da, mo ha ha Skulle også gjerne begynt på spray i juli, men syklusen min gjør sånn at jeg er på syklus dag 21 i begynnelsen av august.. så juli blir sommerferie for meg hehe.... Lurer virkelig på hva legene hadde sagt om vi ropte etter hverandre
Gjest Løvemusene Skrevet 2. juni 2011 #10 Skrevet 2. juni 2011 vi har 2-3 forsøk på egenhånd ja.. tenk om vi slipper aleris da
TanteTroll Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2011 Ja det hadde vært noe. Tror liksom ikke vi skal klare det selv, men håper jo selvsagt på det. Det hadde iallefall vært en super sommeroverraskelse:-)
Hegemor_78 Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Jeg lurer litt på om jeg også skal gi oss en sommerferie nå, og begynne på spray i medio august. Hvis jeg beg på spray i juli, som jeg da tror blir rundt den 18.-20.juli så må jeg spraye i tre hele uker før sprøytestart. Jeg slet litt med kraftig hodepine de siste dagene med spray, så to uker er egentlig nok føler jeg.. Har litt tid å tenke på, avtalt med Aleris i dag å ringe om to uker og legge ny slagplan. Kanskje de vil sette meg på et annet regime denne gangen? Skal se om jeg klarer en kveld uten å tenke på dette i det hele tatt, skal ut i kveld, drikke litt øl, høre på musikk og slappe av med samboern :-) God helg til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå