Gå til innhold

Flere som har fått påvist uregelmessig hjerterytme hos foster?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble oppdaget i går morges på min sønn. Jeg er 24 uker på vei og hjertelyden har vært jevn de forrige gangene. Jeg ble sendt til UL på Riksen med en gang. Jeg følges opp der pga av andre ting og vet derfor at jeg kom til en av landets fremste fødselsleger. Han sa at han hadde sett dette mange ganger og at jeg ikke skulle bekymre meg. Det ble tatt UL der alt på fosteret var i orden, men hjertet hopper på en måte over slag innimellom. Jeg skal inn til kontroll igjen om to uker. Jeg tenker at jeg ikke skal tenke mørke tanker, men må innrømme at det er som luften ble slått ut av meg.

Jeg vil sende deg en klem.

• 2 uker senere...

Opplevd akkurat samme, regelmessig hjertelyd på alle kontroller inntil ca uke 27, fra da av var det som hjertet hoppet over et slag i ny og ne. Alle kontroller var normale, og i dag har jeg en frisk gutt på sju uker. Flere leger og jordmødre som sa et dette slett ikke var uvanlig, så prøv å ikke bekymre deg!

• 1 måned senere...

Nå har jeg ikke så lenge igjen av svangerskapet. Men jeg er fortsatt bekymret. Men får utrolig god oppfølging på Riksen. Er på UL hver eneste uke.

Vet de sier at det ikke er uvanlig, men jordmoren min som har jobbet i 15 år, har kun hørt slike hjerteslag en gang før.

Blir ikke så veldig betrygget av det.

Nå har fosteret nesten ikke vokst og det er veldig lite fostervann igjen.

Men har bare 4 uker igjen, så håper på det beste.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...