Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #1 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei! Jeg går rundt å håper at jeg er gravid om dagen, men er redd det bare kan være symptomer på at jeg har slutta på pillen. Noen som har erfaringer med dette? =) Jeg sluttet på pillen etter det siste brettet. Da hadde jeg første dag i menstrasjonen 9. mai. Hadde jeg gått på pillene skulle jeg hatt mensen nå til helga, men det kan jo endre seg nå.. Jeg har murringer/menssmerter nederst i magen og veldig ømme brystvorter samtidig føler jeg meg oppblåst i magen. Har vært gravid før, men husker ikke helt hvor tidlig jeg merket symptomene da, nå er jeg nok ikke mer enn 3 uker på vei... Håper dette er tegn på graviditet, men har hørt at ppille-slutt kan gi de samme symptomene? Og det er jo veldig flaks om jeg har blitt gravid allerede nå, men det kan vel skje? =) Vet jo at det sikreste tegnet er uteblitt mens og en test, men klarer nesten ikke å vente! Er det for tidlig med en test i morgen, tro? =) Takk for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143285557-gravid-eller-symptomer-p%C3%A5-p-pilleslutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå