Gå til innhold

Fantastiske selvbruningskrem!:)

Anbefalte innlegg

Var på vita og ble anbefalt st.tropez selvbruningskrem, har følt meg veldig blek nå i graviditetet når jeg ikke kunne ha tatt sol.

Dro hjem, tok meg en dusj og skrubbet kroppen godt, smurte meg deretter inn med selvbruningen. Den var meget lett og påføre og jeg kunne se resultater med en gang! Fikk ingen skjolder og fargen ble bare tydligere og tydligere.

Har fått masse skryt de siste dagene, og har følt meg så fresh, ingen skjolder og det ser ikke fake ut!:)

Vil absolutt anbefale denne til alle som føler for å få litt freshere farge på kroppen, men som ikke kan/vil ligge i solarium!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143285509-fantastiske-selvbruningskrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen buzzing her nei!:) Bare veldig fornøyd, har prøv endel selvbrunere og har aldri blitt fornøyd. Dermed føler jeg denne trenger få litt (MASSE) skryt!:)

Jeg kjenner en svak lukt, men er jo gravid og har super luktesans akuratt nå, mannen kjenner ingenting.

HI

Jeg har brukt st.tropez, fikk brun farge men ble fort bleik og den lukter litt og jeg begynnte å utvikle allergi mot den fikk så å si tørre hudpartier og utslett!! , så fant Karora sin selvbruning som er økologisk også!!! Og lukter NULL selvbruning kun vannmelon og en frisk lukt. Blitt knallbrun og brunfargen varer opp til 7 dager :-)Er gravid og tåler lite for tiden... Du kan lese mer om den her;

http://britique.wordpress.com/2011/05/30/resultat-karora/

Annonse

St.moriz fra vita er og veldig god! Det er skum med farge, veldig lett å påføre og etterlater ingen skjolder. Men husk å skrubbe kroppen godt, smør tørre partier (albuer og knær feks) med hudkrem og bruk hansker.

Den har en svak lukt, men den forsvinner når man dusjer. Ps skal ikke dusjes før etter minimum 6 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...