<3D<3 Skrevet 31. mai 2011 #1 Skrevet 31. mai 2011 Hei! Jeg går rundt å håper at jeg er gravid om dagen, men er redd det bare kan være symptomer på at jeg har slutta på pillen. Noen som har erfaringer med dette? =) Jeg sluttet på pillen etter det siste brettet. Da hadde jeg første dag i menstrasjonen 9. mai. Hadde jeg gått på pillene skulle jeg hatt mensen nå til helga, men det kan jo endre seg nå.. Jeg har murringer/menssmerter nederst i magen og veldig ømme brystvorter samtidig føler jeg meg oppblåst i magen. Har vært gravid før, men husker ikke helt hvor tidlig jeg merket symptomene da, nå er jeg nok ikke mer enn 3 uker på vei... Håper dette er tegn på graviditet, men har hørt at ppille-slutt kan gi de samme symptomene? Og det er jo veldig flaks om jeg har blitt gravid allerede nå, men det kan vel skje? =) Vet jo at det sikreste tegnet er uteblitt mens og en test, men klarer nesten ikke å vente! Er det for tidlig med en test i morgen, tro? =) Takk for svar!
lillyanda Skrevet 1. juni 2011 #3 Skrevet 1. juni 2011 hei enten er du gravid eller så er det PMS. det kan hende PMS er sterkere etter at du sluttet på p-pillen. For å si det sånn PMS er noe dritt. De har omtrent samme symptomer som på graviditet. Og alle svangerskap er forkjellige. Ta en test når ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå